پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۱۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
پس از ورود عناصر سازمان یافته به تجمعات و رادیکال کردن آن‌ها و انجام اقدامات آشوبگرانه، ورود هکری رژیم صهیونیستی به ماجرای مهسا امینی معنای خاصی دارد و نشان می‌دهد که موضوع کاملاً از سطح تاثر و پیگیری مسئله خانم امینی فراتر رفته و به یک مسئله امنیت ملی تبدیل شده است. انانیموس یا ناشناخته،یک گروه هکری است که یک عنوان کلی است که به صورت گسترده‌ای توسط گروه‌های هکری مختلف استفاده می‌شود و یک اسم خاص و برای یک گروه مشخص و متمایز نیست.
شعار سال: یک گروه هکری که عنوان انانیموس (Anonymous) به معنای «ناشناس» را برای خود انتخاب کرده، از شب گذشته اعلام کرد که می‌خواهد سایت‌های بزرگ دولتی ایران را هک کند! این گروه امروز مدعی شد که سایت بانک مرکزی را هک کرده؛ ادعایی که دقایقی بعد به صورت رسمی تکذیب و اعلام شد که صرفاً یک هجمه DDOS صورت گرفته و سایت بانک مرکزی پس از دقایقی مشکلی برای ارائه خدمات نداشته است. شب گذشته نیز این گروه اعلام کرد سایت Dolat.ir را هک کرده، ولی این موضوع نیز از جنس همین اتفاق برای سایت بانک مرکزی بوده است.

انانیموس یا ناشناخته، یک عنوان کلی است که به صورت گسترده‌ای توسط گروه‌های هکری مختلف استفاده می‌شود و یک اسم خاص و برای یک گروه مشخص و متمایز نیست.

با این حال منابع آگاه و برخی متخصصان سایبری گفتند که تیم عمل کننده در این حمله، مرتبط با رژیم صهیونیستی بوده و هکر‌ها با اکانت‌های اسرائیلی و از طریق اتصال به بعضی سرور‌ها و دیتاسنتر‌های بین‌المللی مبادرت به این حمله کرده‌اند. با این حال، حملاتی که صورت گرفته از جنس DDOS و جزو ابتدایی‌ترین کار‌ها در این حوزه است؛ DDOS به نوعی از حملات ساده سایبری گفته می‌شود که از طریق ایجاد بار سنگین روی پایگاه‌های اینترنتی، عملاً امکان مراجعه به یک سایت را مختل می‌کنند و از نظر هکری ارزش خاصی ندارد.

پس از ورود عناصر سازمان یافته به تجمعات و رادیکال کردن آن‌ها و انجام اقدامات آشوبگرانه، ورود هکری رژیم صهیونیستی به ماجرای مهسا امینی معنای خاصی دارد و نشان می‌دهد که موضوع کاملاً از سطح تاثر و پیگیری مسئله خانم امینی فراتر رفته و به یک مسئله امنیت ملی تبدیل شده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:۱ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۲۷۷۷۵۷۶، www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
0
چقدر بد و زشت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
0
1
هر چی شما میگین درسته
مدیر پایگاه

سلام


چرا شما برای ما توضیح بیشتر نمی دید. فضا برای نقد از هر گروهی که باشد باز است.

Anonymous
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۲۶
1
2
چرا چرت و پرت می گین . برو یه مقدار دربارش اطلاع کسب کن بعد بیا . فقط می خواین تخریب کنید. آنانیموس گروهی بوده که همیشه هر جا مردم رو سرکوب و کشتار کردن به داد مردم رسیدن . نمونش اکانتهای تویتر ۷۰۰ داعشی رو هک و اطلاعات شونو به مقامات دادن . الانم فهمیدن توی ایران چه خبره ،دارن یه برنامه خوشگل میچینن

We are anonymous
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین