پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۶۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
اجتماع امت رسول الله(ص) در محکومیت تحولات اخیر و هنجارشکنی های رخ داده، همزمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد. در تجمع دیروز ، بنری علیه علی کریمی بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در دستان حاضران قرار داشت که فراتر از بیان اعتراض بوده و اقدام به توهین شده بود. این در حالی است که پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، بارها در خصوص این نوع موضع گیری ها هشدار داده و آن را نوعی آب به آسیاب دشمن ریختن قلمداد نموده است. کم تدبیری های که دگراندیش را تبدیل به مخالف و مخالف را تبدیل به دشمن خواهد کرد.

شعار سال :  یکی از چالش های سیاسی ما در کشور ،کم توجهی به تبدیل مسائل امنیتی به مسائل اجتماعی- فرهنگی ،فنی- تخصصی ، مدیریتی- سیاسی ، اقتصادی و نظایر آنهاست. کم تدبیری برخی از آقایان مسئول در پشت پرده تعصبات و بعضا تندروی های سلیقه محور ( به اسم انقلابی گری و دین داری) ،بر التهاب فضا افزوده و جریانات بشدت عادی و معمولی را بعضا امنیتی می کند. فرآیندی که برخی از دوستان را تبدیل به دلخورها ، دگراندیشان را تبدیل به مخالف و مخالفان را تبدیل به دشمن می کند.

تصاویری منتشر شده از حاشیه برگزاری تجمع دیروز امت رسول الله در تهران، نشان می‌دهد یکی از افراد حاضر در این مراسم پلاکاردی توهین آمیزی علیه علی کریمی، چهره مطرح فوتبال کشور در دست دارد. سوال اینجاست که آیا بدلیل صرف موضع گیری (درست یا نادرست) یک فرد از یک ماجرا ، ما اجازه و حق قانونی توهین و تکفیر و برچسب زدن سیاسی- امنیتی داریم؟ آیا کشور دستگاه امنیتی و قضایی و نهاد‌های تخصصی سیاسی جهت برخورد با این مواضع تخریبی را ندارد؟
 
شعار و توهین علیه علی کریمی در تجمع دیروز تهران

متاسفانه روز شنبه نیز سیاستمداری چون حمید رسایی (فعال سیاسی اصولگرا و نماینده سابق مجلس) با ان همه تجارب سیاسی خود، در اظهاراتی جنجالی خواستار توقیف اموال علی کریمی، شد!
 
شعار و توهین علیه علی کریمی در تجمع دیروز تهران
 
چقدر زود خاطرات برخورد بد با برخی نیرو‌های نظام و تبدیل دوست به دشمن را فراموش می‌کنیم. چرا باید اجازه داد که کشور در حوزه سیاسی و امنیتی، تا این حد تابع برخی سلایق باشد؟
 
توضیحات و حاشیه ها:  
حمید رسایی، فعال سیاسی اصولگرا در یک مصاحبه با اشاره به مواضع علی کریمی در حمایت و جهت دهی به اعتراضات اخیر در کشور، خواستار توقیف امول او شد. بعد از انتشار این خبر در شب گذشته، علی کریمی در پاسخ به خواسته‌ این فعال سیاسی نوشت: عمری با جون کندن یک خانه درست کردیم، اگر تونستین بگیرین، فدای سر مردمم.
حمید رسایی هم در استوری دوم به او پاسخ داد و نوشت: «به اموال مردم ضرر زدی، باید حساب پس بدی (اگر قبل از فرار از کشور اموالت را نفروخته باشی). توقیف اموالت، مقدمه توقیف خودته. از تو لات‌تر، نیما زم بود که آخرش وقتی پس‌گردنی خورد، به غلط کردن افتاد. عاقبت تو هم گرفتار شدن تو چنگال قانونه».
این جواب و تشبیه فردی چون علی کریمی به روح الله زم و تهدید غیر مستقیم او به مرگ، باعث تعجب بسیاری از منتقدین و تحلیل گران سیاسی شده است ؟!
 
اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۴
0
0
خیلی خوب تحلیل کردید .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۵
0
1
اون کم شرف هایی که بچه هاشون اونور آبند وطن فروشن نه جادوگر . فک می کنید مردم نمی دونن پشت پرده این داستان ها چیه ؟ فکر می کنید مردم خرن؟ بزودی همه چیز مخص می ه البته نه توی خیابون . توی سایر جاها.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین