پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۷۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
دبیر شورای امنیت روسیه در اظهار نظری عجیب و تکان دهند اعلام کرد که جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار نخواهد شد.باوجود آن که قطر تقریبا به آمادگی کامل برای میزبانی از این رقابت‌ها رسیده است، اما از یک طرف آلمان این کشور را شایسته میزبانی نمی‌داند و از طرف دیگر هم روس‌ها تهدید به برگزار نشدن این رقابت بزرگ می‌کنند.

شعار سال: تا آغاز رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کمتر از دو ماه دیگر باقی مانده است. باوجود آن که قطر تقریبا به آمادگی کامل برای میزبانی از این رقابت‌ها رسیده است، اما از یک طرف آلمان این کشور را شایسته میزبانی نمی‌داند و از طرف دیگر هم روس‌ها تهدید به برگزار نشدن این رقابت بزرگ می‌کنند.

شورای امنیت روسیه در اظهار نظری جنجالی و شوک آور گفت: امسال جام جهانی وجود نخواهد داشت. در هفته‌های آتی همه چیز تغییر خواهد کرد.

هشدار عجیب روس‌ها: جام جهانی برگزار نخواهد شد
فیفا تیم ملی فوتبال روسیه را به خاطر حمله این کشور به اوکراین از پلی آف جام جهانی ۲۰۲۲ کنار گذاشت تا در نهایت این تیم ملی فوتبال ولز باشد که با شکست اوکراین راهی مرحله گروهی جام جهانی شود. پیش از این هم روس‌ها تهدید کردند که به خاطر حضور نداشتن تیم ملی فوتبال این کشور در جام جهانی اجازه برگزاری این رقابت را نخواهند داد و به نظر می‌رسد که اتفاقات تلخی قرار است رخ دهد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ انتشار:۵ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۵۹۶۷۸، www.asriran.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
جالبه که پیشگوی عراقی علی شیبانی هم قبل از کرونا این حرف را زده بود
امیر
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۶
0
0
روسیه اگه زرنگه بره افتضاح شکستاشو جلو اوکراین بگیره چرت وپرت نگه کمونیستهای بی شرف.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین