پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۳۸۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۴
حوادث روزهای اخیر در برخی نقاط کشور، پوسته‌ای آشکار و محسوس و لایه‌های پنهان متعددی در پشت صحنه‌های خود داشت. در این میان ، هم افزایی برنامه‌های آمریکا، انگلیس صهیونیست و سعودی‌ها و عناصر خود باخته داخلی برای تجزیه ایران اسلامی با شعاری عوام فریبانه به اسم زن، زندگی،آزادی، آشکار است.

شعار سال : زوایت اسب تروا برای همه ما آشنا است. وقتی که نتوانستند شهر را فتح کنند، اسبی بزرگ ساختند و بعنوان پیش کش و در شب هنگام جلوی دروازه های شهر قرار دادند و رفتند. اسبی توخالی و پر از سرباز مسلح که با ساده اندیشی، وارد قلعه خودی ها شد و شرایط را برای باز کردن دروازه فتح شهر، آماده کرد. 

بنظر می رسد روایت اسب تروا در جریانات اخیر در حال تکرار است و غرب و معاندین در پشت شعارهای قشنگی چون زن- زندگی- آزادی ، سنگر گرفته و قصد فتح قلعه از درون را دارند. 

اسب تروا با شعار ایران آزاد

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص،برگرفته از تسنیم. منتشره در یازدهم مهرماه 1401 . کد خبر: 2782899 . https://www.tasnimnews.com .

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
0
0
خیلی قشنگ گفتید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین