پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
دوازدهمین همایش ملی نخبگان با شعار «حکمرانی نخبگان، سرآمدی ایران» به همت بنیاد ملی نخبگان و با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز برگزار شد. در این مراسم، جمعی از نخبگان در حوزه‌های مختلف علمی، فناوری، صنعتی و فرهنگی، دیدگاه‌های خود را با مسئولان در میان گذاشتند و در قالب پانل‌های تخصصی زمینه‌های نقش آفرینی نخبگان در حکمرانی، حمایت از زیست‌بوم نخبگان و پرورش استعدادهای برتر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شعار سال:آقای رئیسی رئیس‌جمهور در دوازدهمین همایش ملی نخبگان اظهار داشت: فرق است میان استفاده از تجربه دیگران و ارائه نسخه آنها. در استفاده از علم و دانش در عالم مرز نداریم، اما در رابطه با نسخه‌ها باید بااحتیاط و دقت عمل کرد.

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مشرق نیوز، تاریخ انتشار:۲۶ مهر ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۲۷۲۷۸، www.mashreghnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین