پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۴۲۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
باران که می بارد، انگار همه چیز تازه می شود. باران حتی غم و سنگینی دل ادم ها را هم با خودش می شورد و می برد. باران بجای خیلی ها گریه می کند و روزی خیلی ها را با خودش می آورد. باران ، تنها خیس مان نمی کند. یک جورهایی ما را می شورد و تمییز می کند. باران با ترانه می بارد. ترانه ای برای بودن و ساختن. ترانه حیات.

شعار سال: باران تهران همیشه دیدنی است. باران تهران شهروندان و کاسب ها را فراری نمی دهد، فقط جمع و جورشان می کند و در خودشان فرویشان می برد. باران تهران، انگار یک جورهایی حس حیات با خودش دارد. از گل و گیاه تازه می شود تا آدم و شهر. انگار شهر وضو می گیرد و متبرک می شود. باران تهران آنهم باران پائیزی تهران، غبار روبی می کند و تازه می گرداند. باران را دوست دارم. 

 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار:۱ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۸۲۶۶۰۰۴، www.yjc.news/ سایر منابع .
اخبار مرتبط
برچسب ها: اولین باران پاییزی تهران ، باران پاییزی تهران ، حال و هوای پاییزی تهران ، پاییز تهران ، قشنگی های پاییز تهران ، هوای بارانی تهران ، سامانه بارشی در تهران ، پیش بینی وضعیت هوای تهران ، دیدنی های پاییزی تهران ، طوفان گرد و خاک تهران ، باران تهران ، باران پائیزی تهران ، دیدنی های باران در تهران ، باران پائیزی 1401 تهران ، باران و وضوی شهر ، رفتار شناسی مردم در باران ، رفتار شناسی کسبه در باران ، باران پائیزی و حال و هوای بازارچه تجریش ، باران پائیزی و امام زاده صالح ، شهر باران زده ، باران و شستشوی شهر ، باران و شستشوی درخت ها ، باران و شستشوی آدم ها ، وضو با باران ، قدم زدن های تنها زیر باران ، خلوت بارانی شهر ، گریه باران ، باران بجای خیلی ها گریه می کند ، گریه با باران ، افسردگی فصلی در پائیز ، حس تنهایی در پائیز ، باران و روزی ادم ها ، باران روزی می آورد ، باران و متبرک شدن شهر ، باران با ترانه ، ترانه های باران ، بوی سبزی بوی آب بوی عطر و افتاب
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
تهرانه و تجریش پائیزی و یک بارونش
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
0
0
زیبایی های باران دینی است ار دل و دمقاق بماند برای آدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین