پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۲۶۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶
عمید و امید ۲ شهرک احداث‌شده در آسایشگاه خیریه کهریزک است که هر دو با هدف اسکان مددجویان و افراد دارای معلولیت مقیم آسایشگاه بنا شده اند.«مصطفی و مهسا» ۲ ورزشکار دارای معلولیت هستند که سرآغاز قصه عاشقی این دو از اینجا رقم خورده است و حالا ملیکا دختر ۱۶ ماهه‌ای است که ثمره این ازدواج است.

شعار سال: «مصطفی افشار» مددجوی دارای معلولیت آسایشگاه کهریزک است که رشته بسکتبال فعالیت می‌کند. مهسا قلی پور همسر مصطفی در رشته‌های والیبال نشسته و بسکتبال فعالیت دارد.

«امید» شهرکی در دل آسایشگاه کهریزک است که برای اسکان معلولان متأهل بنا شده و «مصطفی و مهسا» ۲ ورزشکار دارای معلولیت هستند که سرآغاز قصه عاشقی این دو از اینجا رقم خورده است و حالا ملیکا دختر ۱۶ ماهه‌ای است که ثمره این ازدواج است.

عمید و امید ۲ شهرک احداث‌شده در آسایشگاه خیریه کهریزک است که هر دو با هدف اسکان مددجویان و افراد دارای معلولیت مقیم آسایشگاه بنا شده. عمید ۲۵ واحد مسکونی را در دل خود جا داده و امید نیز ۲۰ واحد مسکونی برای سکونت معلولان دارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۴ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۰۱۰۸۰۴۰۰۰۵۱۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین