پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱
جریاناتی از دو دو گفتن راه انداخته بودند که دیدن داشت . یعنی چه مثلا؟ این رفتار وهن برای مجلس انقلابی نیست؟ موافقان استیضاح هم در مقابل ،جریان چهار چهار راه انداختند. موافقان استیضاح به مخالفان تکه وارد شدن فشار، وعده و قول و قرار را می انداختند؟ کجای پیچ کار هرز می چرخد؟

شعار سال: وقتی شاهد کاهش سطح مجلس باشیم، هر رفتاری را می توان انتظار داشت . مجلسی که اسم مجلس انقلابی را یدک می کشد و رسمش طور دیگری است. با خودمان چه می کنیم؟ چه پاسخی به نسل های آینده برای داشتن چنین نمایندگانی داریم که بدهیم؟ پیچ هرز کجاست که این گونه کاهش سطح پیدا کرده ایم؟ شاید گروهی علائم دستی را نوعی زبان اشاره در مجلس بپندارند و از این سبک صحبت کردن ما رنجیده شوند و حمل بر تخریب بگذارند. اما اعلام می کنیم که با وجود بی طرفی، مواضع فکری مان راست است و اصلاح درون گروهی خودمان را مقدم بر نقد برون گروهی می دانیم. زبان اشاره، زبان بدن و هر چیز دیگر، مسلما قواعد خاص خودش را دارد. 

امروز هر نماینده ای که در مخالفت با وزیر صمت( موافقان استیضاح فاطمی امین) صحبت کرد، با فریاد دو دو سایر نمایندگان موافق فاطمی امین( مخالف استیضاح وزیر) روبرو شد. برخی از نمایندگان مخالف وزیر، از این وضعیت رنجیدند و سخنانی بیان کردند که جای تامل دارد. 

*** هاجر چنارانی (موافق استیضاح فاطمی امین) گفت،فشارهای دیشب و فریادهای دو دوی امروز سر منشا یکسان دارد.

*** رشیدی کوچی ( موافق استیضاح وزیر) بعد از اتمام سخنانش در مواجه با دو دو کردن نمایندگان مخالف استیضاح گفت، این دو دو از کجا آمده؟ از جلسه فشرده دیشب با وزیر یا فشار یا وعده؟!

تصاویری از دو دو کنندگان در مجلس ( مخالفان استیضاح یا همان موافقان فاطمی امین): 

چه کسانی در جلسه استیضاح وزیر صمت دو دو کردند؟

چه کسانی در جلسه استیضاح وزیر صمت دو دو کردند؟

چه کسانی در جلسه استیضاح وزیر صمت دو دو کردند؟

تصاویری از چهار چهار کنندگان در مجلس (موافقان استیضاح یا همان مخالفان فاطمی امین): 

چه کسانی در جلسه استیضاح وزیر صمت دو دو کردند؟

چه کسانی در جلسه استیضاح وزیر صمت دو دو کردند؟

چه کسانی در جلسه استیضاح وزیر صمت دو دو کردند؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
0
0
مونیدم با این جماعت بخدا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین