پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۳۷
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
پاییز هزار رنگ و سلطان فصل ها با رنگ های زیبا و دلنواز، هر انسانی را به خاطره بازی وا می دارد.نوستالژی های عاشقانه، کودکانه، عارفانه، خاطرات مدرسه و خیلی از اتفاقاتی که مختص پاییز است و در گرماگرم دگرگونی طبیعت رخ داده است. رنگ هایی که شاید در هیچ فصل سال نمی توان به این زیبایی و روشنی دید. نارنجی و زرد و سبز و قرمز و رنگهای گرمی که چشمان را نوازش می کند و دل ها را جلا می دهد. خش خش برگ های پاییزی زیر پای عابران پیاده و صدای تکان برگها هنگام وزش نسیم و بارش باران زیباترین صحنه های طبیعت هستند که می شود اندکی در سایه این آرامش آسودگی را تجربه کرد . کمتر کسی را می توان پیدا کرد که در پاییز عاشق نشده باشد یا هوای عاشقی به سرش نزده باشد.گویا زمین در فصل پاییز،همچون عاشق دلداده ای است که در فراق بهار، به زیباترین شکل ممکن وجود خودش رسیده است.
شعار سال:شهر سامان در ۲۲ کیلومتری شمال شرقی شهرکرد به دلیل قرار گرفتن در حاشیهٔ زاینده رود دارای طبیعتی زیبا آب و هوایی مطبوع و دارای زمینه مناسب جهت فعالیت‌های کشاورزی، باغداری و جذب گردشگر است. محصولات کشاورزی شهر سامان شهرت بسیاری دارند و این شهر به علت وضعیت خاص جغرافیایی برای تولید محصول‌های همچون بادام و گردو بسیار مناسب و از قطب‌های مهم تولید این محصولات است.
 
شهرستان سامان به دلیل مجاورت با رودخانه زاینده‌رود از طبیعتی بی نظیر برخوردار است. حاشیه زاینده رود در فصل پاییز از همیشه زیباتر می‌شود و با رنگ‌های پاییزی چشم هر بیینده‌ای را به خود جلب می‌کنند.
 
 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین