پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵
مگر قرار نبود که تصاویر کودکان بهزیستی در دیدار‌های عمومی منتشر نشود؟ آقای قادری سازمان بهزیستی، مدیر محترم خیریه بهشت امام رضا، آیا این قرار وجود داشت یا خیر؟ آقای اصلانی چه کسی به شما اجازه پخش تصاویر کودکان را داده است؟ آیا با سناریوی افزایش محبوبیت کی روش روبرو هستیم یا تبلیغ خیریه بهشت امام رضا و یا یک کار خیر و دیداری انسان دوستانه؟ منتظر دریافت توضیحات هستیم.

شعار سال: کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی که در حال آماده‌سازی جهت حضور در رقابت‌های جام جهانی هستند، بصورت سرزده در خیریه بهشت امام رضا (ع) حضور یافتند و با کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در این خیریه دیدار صمیمی برگزار کردند.

کی‌روش در ابتدا خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: بچه‌ها ببینید هواداران واقعی شما چه کسانی هستند.

او سپس رو به کودکان حاضر در این خیریه گفت: توقع شما از بازیکنان تیم ملی چیست که آن‌ها گفتند: دوست داریم محکم و خوب بازی کنید تا دل مردم شاد شود.

جالب اینکه چند نفر از بچه‌های خیریه درباره بازی‌های پیش‌روی تیم ملی با سرمربی تیم ملی به گفتگو پرداختند و حتی تحلیل‌های فنی خود را درباره بازی با انگلیس ارائه کردند.

بازیکنان تیم ملی نیز با اهدای لباس‌های ایران به آن‌ها قول دادند که از این پس فرصت بیشتری برای دیدار با آن‌ها اختصاص دهند.

 
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین