پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۷۶۷
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
اطلاعات سپاه استان کرمانشاه اعلام کرد: سرهنگ پاسدار نادر بیرامی، مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه توسط عده‌ای آشوبگر به شهادت رسید. مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه به نقل از دادستان کرمانشاه نوشت: حدود ساعت ۱۵ در شهرستان صحنه در مراسم سالگرد فوت یکی از بزرگان جامعه یارسانی درگیری رخ می‌دهد. سرهنگ پاسدار نادر بیرامی برای وساطت حضور پیدا می‌کند که با ضربات چاقو به شهادت می‌رسد. حادثه ارتباطی به اغتشاشات ندارد.

شعار سال: اطلاعات سپاه استان کرمانشاه اعلام کرد: مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه در درگیری عصر دیروز به شهادت رسید.

اطلاعات سپاه استان کرمانشاه اعلام کرد: سرهنگ پاسدار نادر بیرامی، مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه توسط عده‌ای آشوبگر به شهادت رسید.

مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه به شهادت رسید +عکس
جزئیات درگیری آشوبگران با مدافعان امنیت

امروز در جریان مراسم سالگرد یکی از اساتید هنری شهر صحنه عده‌ای آشوبگر با صحبت و شعار‌های ساختار‌شکنانه مراسم را به حاشیه و اغتشاش کشانده و با نیرو‌های حافظ امنیت درگیر شدند که در این حین سرهنگ پاسدار نادر بیرامی توسط عده‌ای آشوبگر با ضربات چاقو به شهادت رسید.

سرهنگ نادر بیرامی بدون سلاح و برای ممانعت از حمله چند نفر از اراذل و اوباش به یک عابر وارد درگیری شده که به صورت غافلگیرانه و ناجوانمردانه با چاقو از ناحیه قلب مورد اصابت قرار می‌گیرد.

بازداشت قاتلان مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه

جهانبخش زنگنه تبار فرماندار شهرستان صحنه با تایید خبر شهادت مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه اظهار داشت: عصر امروز در جریان برگزاری مراسمی در این شهرستان، عده‌ای با سلاح سرد به سمت نیرو‌های مدافع امنیت حمله‌ور شده و سرهنگ پاسدار بیرامی مسئول اطلاعات سپاه این شهرستان را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: عاملان شهادت شهید بیرامی بلافاصله پس از ارتکاب قتل توسط نیرو‌های مدافع امنیت دستگیر و به چنگال قانون سپرده شدند.

مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه به شهادت رسید +عکس
بازداشت ۳۰ نفر از عوامل درگیری در شهرستان صحنه

دادستان مرکز استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود ۳۰ نفر در ارتباط با این حادثه بازداشت شده‌اند که ضارب نیز در میان آنهاست، افزود: پرونده قضایی در این رابطه تشکیل شده و متهمان در حال بازجویی هستند و اقدامات قضایی در حال انجام است.

مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه: شهادت سرهنگ سپاه در شهر صحنه ارتباطی به اغتشاشات ندارد
 
مدیرعامل خبرگزاری قوه قضاییه به نقل از دادستان کرمانشاه بیان کرد: شهادت سرهنگ سپاه در شهر صحنه ارتباطی به اغتشاشات ندارد.

مهدی کشت دار نوشت:

دادستان مرکز استان کرمانشاه: حدود ساعت ۱۵ در شهرستان صحنه در مراسم سالگرد فوت یکی از بزرگان جامعه یارسانی درگیری رخ می‌دهد. سرهنگ پاسدار نادر بیرامی برای وساطت حضور پیدا می‌کند که با ضربات چاقو به شهادت می‌رسد.

حادثه ارتباطی به اغتشاشات ندارد. حدود ۳۰نفر از جمله ضارب بازداشت شده‌اند.
 
حضور فرمانده سپاه استان کرمانشاه در منزل شهید مدافع امنیت

در پی شهادت مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با حضور در منزل شهید مدافع امنیت بیرامی ضمن عرض تسلیت با خانواده این شهید ابراز همدردی کردند.

مسئول اطلاعات سپاه شهرستان صحنه به شهادت رسید +عکس
پیکر شهید امنیت سردار نادر بیرامی روز یکشنبه در شهرستان صحنه تشییع می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فردانیوز، تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۱۸۷۰۸۰، www.fardanews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین