پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۸۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران، چند روز پیش به همراه تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ عازم اسپانیا شد که اکنون یک رسانه اپوزیسیون فارسی زبان خارجی با انتشار یک گفتگو و فایلی صوتی مدعی عدم بازگشت حسین ثوری به ایران شده است.سخنگوی فدراسیون بوکس در واکنش به این خبر گفت: هیچ یک از اعضای فدراسیون بوکس رفتار حسین ثوری را تایید نمی‌کنند.

شعار سال: حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس ایران، چند روز پیش به همراه تیم ملی جوانان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲ عازم اسپانیا شد که اکنون یک رسانه اپوزیسیون فارسی زبان خارجی با انتشار یک گفتگو و فایلی صوتی مدعی عدم بازگشت حسین ثوری به ایران شده است.

حسین ثوری با اتمام حدودا سه دهه ریاست حاج احمد ناطق نوری در فدراسیون بوکس، پنجم دی ۱۳۹۶ جانشین ناطق نوری شد و پس از اتمام دوره چهار ساله ریاستش، برای چهار سال دوم نیز رای اعتماد مجمع را به دست آورده بود.

حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس ایران پناهنده شد!+ واکنش فدراسیون بوکس
بوکس ایران در دوران ریاست حسین ثوری، نخستین مدال جهانی خود در تاریخ را توسط دانیال شه‌بخش به دست آورد.

فدراسیون بوکس: حرکت حسین ثوری را تایید نمی‌کنیم

سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: هیچ یک از اعضای فدراسیون بوکس رفتار حسین ثوری را تایید نمی‌کنند.

عیسی گل‌محمدی سخنگوی فدراسیون بوکس گفت: متاسفانه اقدامی که آقای ثوری انجام داد از نظر اخلاقی درست نبود. بهتر بود ایشان بوکسور‌های ایران را در اسپانیا رها نمی‌کرد و پس از بازگشت به تهران از سمت خود استعفا می‌داد.
 
حسین ثوری رییس فدراسیون بوکس ایران پناهنده شد!+ واکنش فدراسیون بوکس
او گفت: اقدامی که آقای ثوری کرد، درست نیست و هیچ یک از موافقان و مخالفان، این حرکت را صحیح نمی‌دانند، فدراسیون بوکس نیز این حرکت او را تایید نمی‌کند.

گل‌محمدی درباره انتصاب سیامک صالحی، نایب رئیس فدراسیون به عنوان جایگزین موقت ثوری نیز گفت: فعلا ایشان مسئولیت کار‌ها را برعهده گرفته‌اند تا وزارت ورزش مجمع را برگزار کند و فدراسیون تعیین تکلیف شود.

در حال حاضر تیم ملی جوانان ایران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۲، در آلیکانته اسپانیا حضور دارد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۷
0
0
یک مستند ساختن به اسم بی خداحافظی، که درباره پناهندگی ورزشکارانه . ای کاش نصف اون چیزی که ادعا می کردند در عمل تحثث پیدا می کرد تا کسی از وطن خودش دور نمی شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین