پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۴۸۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰
تا حال این رسم را نداشتیم که معاون حقوقی رئیس جمهور اقدام به معرفی نامزد پیشنهادی وزارتخانه قبل از اعلام رسمی توسط رئیس جمهور، به رسانه‌ها کند؟ علت این رفتار محمد حسینی چیست؟ خود حسینی که چنین سطح توانمندی و به اصطلاح دل و جیگر را بدلیل روحیه محافظه کارانه اش احتمالا ندارد. چه جریانی از او، نمایش این گونه رفتار‌ها را درخواست نموده اند؟ چقدر دلمان برای جمهوری اسلامی ایران و حضور مدیرانی با این سطح توانمندی و رفتار غیر حرفه‌ای می‌سوزد؟
شعار سال: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با جدی دانستن تغییر در وزارت راه و شهرسازی گفت: وزیر پیشنهادی یکشنبه آینده به مجلس معرفی می‌شود.

سیدمحمد حسینی درباره برخی اخبار مبنی بر احتمال تغییر وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تغییر وزیر راه و شهرسازی جدی است و قرار است دولت یکشنبه هفته آینده گزینه پیشنهادی را در نامه‌ای به مجلس معرفی کند.
 
آقای حسینی، گویا خیلی عجله برای معرفی بذرپاش بعنوان وزیر دارید؟
معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌های پیشنهادی دولت برای جایگزینی رستم قاسمی گفت: تا این لحظه آقای «مهرداد بذرپاش» گزینه اصلی برای تصدی وزارت راه و شهرسازی است.

مهرداد بذرپاش که سابقه مدیریت در دولت‌های نهم و دهم و همچنین نمایندگی مردم تهران در مجلس نهم را در کارنامه دارد، هم‌اکنون ریاست دیوان محاسبات کشور را عهده‌دار است.
 
آقای حسینی، گویا خیلی عجله برای معرفی بذرپاش بعنوان وزیر دارید؟
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، تاریخ انتشار:۳۰ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۹۱۲۷۴۴،dana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین