پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت صبح روز جمعه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور حجت السلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

شعار سال: مراسم گرامیداشت روز جهانی افراد دارای معلولیت صبح روز جمعه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد.

رئیس‌جمهور در این آیین طی سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال توانایی‌های والایی را به افراد دارایی معلولیت داده تا با همت بلند خود بتوانند گام‌های بلندی در جهت علم و دانش، ورزش و امور اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و تولید بردارند.

وی با اشاره به نقش نهاد‌ها و دستگاه‌ها در خدمت‌رسانی به معلولان خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه‌ها مأموریت دارند زمینه‌ای برای رشد و اشتغال کار معلولان را فراهم کنند؛ متناسب‌سازی وضعیت شوارع و مراکز تردد معلولان باید به نحوی باشد که برای این عزیزان زحمت ایجاد نکند و این یک وظیفه اداری برای همه دستگاه‌هاست.

رئیس‌جمهور گفت: در خدمت‌رسانی به افراد دارای معلولیت کار‌های زیادی انجام شده، اما کافی نیست و باید به‌صورت جهادی وارد میدان شد و به این عزیزان خدمت ارائه کرد.

رئیسی تصریح کرد: توجه صحیح به افراد دارای معلولیت در جامعه باید یک فرهنگ شود و این نیازمند کار رسانه‌ای و فرهنگی است.
وی در ادامه با اشاره به گرانی تجهیزات مورد استفاده معلولان اظهار داشت: دولت باید کمک کند تا این عزیزان دچار مشکل نشوند و از وزیر کار و سازمان بهزیستی و دستگاه‌های ذی‌ربط می‌خواهم که نسبت به تجهیزات مورد نیاز این عزیزان اقدامی کنند تا به زحمت نیفتند.

رئیسی اظهار داشت: به وزارت راه می‌گویم که تهیه مسکن برای عزیزان دارای معلولیت و خانواده‌های دارای معلول که شرایط تهیه مسکن را ندارند، در اولویت قرار بگیرد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین