پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۶۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲
اخیرا برنامه‌ای با نام ویپاد منتشر شده که به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند. علاقه‌مندان به این تسهیلات، می‌توانند با مراجعه به وب سایت و نسخه تحت وب ویپاد یا دریافت و یا نصب نسخه‌های موبایل موجود در کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت یا سیب‌اپ، پس از افتتاح حساب و دریافت کارت فیزیکی، از تسهیلات بدون ضامن، آنلاین و آنی ترابانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.

شعار سال: اخیرا برنامه‌ای با نام ویپاد منتشر شده که به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند.

راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه

راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه
یکی از نگرانی‌های همیشگی همه ما وقوع هزینه‌های پیش‌بینی نشده‌ای است که از قبل برای تامین منابع مالی آن آمادگی لازم را نداریم. مثلا اتفاقات مختلفی نظیر رکود‌های مقطعی کسب و کار، سفر‌های ناگهانی و برنامه‌ریزی نشده، خرابی ناگهانی تجهیزات الکترونیکی منزل، (خدای ناکرده) ابتلا به بیماری و هزینه‌های درمان و ... جزو مواردی هستند که همیشه و همه جا در کمین ما هستند. این نگرانی از پیشینه‌ای تاریخی برخوردار بوده و اصطلاح روز مبادا هم به چنین موقعیت‌هایی اشاره دارد. یک راه رایج و مطمئن برای مواجهه با نگرانی‌های این‌چنینی، پس‌انداز و مراجعه به آن در دوره نیاز‌های ناگهانی است.

اگر پس‌انداز ما برای جبران هزینه‌های پیش‌بینی نشده کافی نبود چطور؟

معمولا افراد برای تامین هزینه‌های ناگهانی و پیش‌بینی نشده، به پس‌انداز خود مراجعه می‌کنند. ولی اگر میزان پس‌انداز برای این موضوع کافی نبود و یا مثلا بصورت مدت‌دار در حساب‌های بانکی سپرده‌گذاری شده بود و یا به اقلام سرمایه‌ای مثل سکه و ارز تبدیل شده بود چطور؟ تحت این شرایط، شاید راحت‌ترین راه را بتوان مراجعه به دوستان و اطرافیان و یا استفاده از تسهیلات صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی دانست. با این حال، یکی از ایرادات این راه حل این است که ممکن است نخواهیم بار مشکلات خود را به دوستان و اطرافیان منتقل کنیم. تسهیلات صندوق‌های قرض‌الحسنه خانگی هم همیشه در دسترس نیستند و نمی‌توان روی آن‌ها بطور دائم حساب کرد. در این مواقع، معمولا دریافت وام بانکی به عنوان یکی از گزینه‌های محبوب به شمار می‌رود.

وام بانکی و مشکلات همیشگیِ نیاز به ضامن و وثیقه، زمان‌بر بودن، ضرورت سپرده‌گذاری، عدم وجود اعتبارات و ...

دریافت وام‌های بانکی، یکی از گزینه‌هاییست که اغلب افراد روی دریافت آن حساب می‌کنند. با این حال و به دلایل مختلفی و علیرغم تلاش همه جانبه سیستم بانکی برای تامین نیاز مالی افراد، مشکلاتی نظیر نیاز به ضامن و وثیقه، زمان‌بر بودن فرایند تشکیل پرونده، انتظار و دریافت تسهیلات، نیاز به سپرده‌گذاری قبلی در بسیاری از موارد، عدم وجود اعتبار کافی برای اعطای تسهیلات در زمان درخواست و ... همه و همه از مواردی هستند که فرایند دریافت تسهیلات را دشوار و بعضاً غیرممکن می‌کنند. اما چاره چیست؟

راهنمای دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه
دریافت تسهیلات آنلاین بدون ضامن و وثیقه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از ویپاد؛ ترابانک پاسارگاد

اخیرا برنامه‌ای تحت عنوان ویپاد (متعلق به بانک پاسارگاد) منتشر شده که به کاربران امکان می‌دهد تا علاوه بر افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد و نیز دریافت کارت بانکی پاسارگاد در آدرس دلخواه، از امکان دریافت تسهیلات آنلاین و آنی خرد بدون ضامن و وثیقه برخوردار شوند. به این ترتیب که کاربران گرامی می‌توانند پس از نصب برنامه ویپاد و تکمیل مراحل ثبت نام (شامل افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد) و دریافت کارت فیزیکی که ممکن است بسته به شرایط سرویس‌های استعلامی، از یکساعت تا چند روز طول بکشد، نسبت به درخواست حساب پشتوانه ویپاد (تسهیلات بدون ضامن) اقدام نموده و پس از طی فرایند اعتبارسنجی، حداکثر ظرف مدت ۳ دقیقه تسهیلات مورد نظر خود را بدون نیاز به هرگونه ضامن و وثیقه دریافت نمایند.

گفتنی است مبلغ این تسهیلات به صورت پلکانیست. به این صورت که در بار نخست، امکان دریافت تسهیلات ۱ میلیون تومانی برای کاربر فراهم بوده و با دریافت و تسویه به موقع تسهیلات هر پله، امکان دریافت مبلغ بیشتر تا سقف ۵ میلیون تومان برای کاربران فراهم می‌شود.

علاقه‌مندان به این تسهیلات، می‌توانند با مراجعه به وب سایت و نسخه تحت وب ویپاد یا دریافت و یا نصب نسخه‌های موبایل موجود در کافه بازار، گوگل‌پلی، مایکت یا سیب‌اپ، پس از افتتاح حساب و دریافت کارت فیزیکی، از تسهیلات بدون ضامن، آنلاین و آنی ترابانک پاسارگاد بهره‌مند شوند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت افکارنیوز، تاریخ انتشار:۲۱ آبان ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۱۴۸۷۸۲،www.afkarnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
0
1
اگه طرف بگیره و دیگه پس نده چی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین