پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۵۹۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶
حدود یک سال از انتخاب علی عسگری به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ «خلیج فارس» می‌گذرد، انتصابی که از همان روز نخست با موجی از اعتراض همراه بود. اما امروز با گلایه ها و شکایات و عدم نفع ملی مواجه هستیم؟ پای چه کسانی و منابع چه افرادی در این انتصاب در میان است ؟ با این نوع دست فرمان ها ، انتظار توسعه هم وجود دارد؟

شعار سال: یک سال از انتخاب علی عسگری به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ «خلیج فارس» می‌گذرد، انتصابی که از همان روز نخست با موجی از اعتراض همراه بود. اعتراض به عدم شایسته سالاری، اعتراض به شائبه‌های فساد حمایتی، اعتراض به نادیده گرفته شدن منافع ملی و غیره.

کارنامه پرابهام یک سال مدیریت علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس؟

برخی از رسانه‌ها ادعا می‌کنند که در یک سال اخیر شاهد افزایش بی‌سابقه تحریم «تراستی‌ها» که با صنعت پتروشیمی ایران همکاری می‌کنند، بوده‌ایم؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که عدم آشنایی عسگری با پتروشیمی و سازوکار فروش محصولات آن بی‌تاثیر در لو رفتن «تراستی‌ها» ایران نبوده است.

مسئله بعدی، مسئله آقازاده عسگری بعنوان یکی دیگر از ابهامات پرونده مدیریت او در هلدینگ خلیج فارس است؛ ادعا می‌شود که رفت و آمد‌های آقازاده ایشان به شرکت بازرگانی و تاثیرگذاری او در این بخش حاشیه‌ساز شده است؟

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است در سایه مدیریت فرد کم آشنایی همانند عسگری، برخی مدیران این هلدینگ با هدف روزمه‌سازی در حال آماده‌سازی برای ورود به انتخابات مجلس در استان‌هایی همانند ایلام و تهران و ... هستند.

تعداد بازدید : 81

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از کانال تلگرامی اقتصاد آنلاین. منتشره در بیست سوم دی ماه ۱۴۰۱.

اخبار مرتبط
برچسب ها: عملکرد یکساله علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس ، شائبه های عملکرد علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس ، حامیان پشت پرده برای انتصاب علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس ، ادعای مداخلات پسر علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس ، ادعای لو رفتن تراست های فعالیتی پتروشیمی در جریان دور زدن تحریم ها ، علی عسگری مامور تامین منافع چه کسانی ، کارنامه پرابهام یک سال مدیریت علی عسگری در هلدینگ خلیج فارس ، افزایش بی‌سابقه تحریم تراستی‌های پتروشیمی ، حاشیه های آقازاده علی عسگری ، ورود مدیران پتروشیمی به عرضه انتخابات ، انتقاد به عملکرد یکساله علی عسگری ، محمدرضا علی عسگری ، محمدرضا علی عسگری پسر عبدالعلی علی عسگری ، برنامه برای پتروشیمی افغانستان ، عدم شایسته سالاری ، اعتراض به شائبه‌های فساد حمایتی ، اعتراض به نادیده گرفته شدن منافع ملی ، چه کسی مسئول پاسخگویی به عملکرد علی عسگری است ، منافع ملی یا منافع میلی ، حامیان پشت پرده علی عسگری چه کسانی هستند
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۵
0
0
برید ببینید پشتش کیه
امین اشرافی تفرشی
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
0
0
حالا پرونده عملکرد عبدالعلی علی عسکری شاید زیاد مهم نباشه و چیزی که مهمتره بالاخره یه عده از دوستان و رفقا و خانواده سر کار رفتند و خدا رو شکر امکانات بسیار زیادی عاید خود و خانواده هایشان شد، محمد رضا علی عسکری یک شبه شد مدیر عامل گروه توسعه صنایع و معادن شهر وابسته به بانک شهر و بازم یه سری از رفقای بیکار صاحب مقام و امکانات شدند ، این که پتروشیمی سود نکنه که زیاد مهم نیست چیزی که اهمیت داره سفره ای است که این پدر و پسر باز کردند و خیلی از رفقا سر این سفره دارن خوب زندگی می‌کنند، کی مردم مهم بودند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین