پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
هنوز شروع نشده، دچار حاشیه شد. مگر چه عقبه‌ای وجود دارد که این حد شایعات به سرعت در خصوص این وزارت و شرکت تجهیز مطرح می‌شود؟ سجادی می‌گوید که اسناد مناقصه طرح بهسازی ورزشگاه آزادی وجود دارد. منطقه بندی شده. برخی انجام شد و برخی نیاز به زمان‌بندی دارد. ورزشگاه آزادی حاکمیتی است. اگر قرار باشد تنها منتظر منابع دولتی باشیم تا ۲۰ سال طول می‌کشد.

شعار سال: در راستای سیاست‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی مبنی بر حفظ آسایش و ایمنی مردم و ورزشکاران در ورزشگاه‌های کشور و همچنین در ادامه روند بازسازی، سبک‌سازی و مقاوم‌سازی استادیوم آزادی، مناقصه بهسازی ۱۵ زون از سکو‌های این استادیوم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، مناقصه بهسازی ۱۵ زون از سکو‌های استادیوم فوتبال آزادی پس از یک مرتبه تجدید مناقصه که به علت توجه ویژه و حساسیت‌های موجود با هدف انتخاب پیمانکاری توانمند، رخ داده بود، سه شنبه ۲۷ دی ماه برگزار و پیمانکار مربوطه انتخاب شد.

در این مناقصه، ابوالفتحی معاون فنی و مهندسی، رحیمی معاون پشتیبانی، تاجیک مدیر حراست، فاضلی مدیر مجموعه آزادی، هدایتی ذیحساب عمرانی و جمعی از نمایندگان طرح و برنامه، بازرسی و امور قرارداد‌های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی حضور داشتند.

یادآور می‌شود «آزادی» ورزشگاه ملّی و بزرگترین ورزشگاه ایران برای میزبانی بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ در تهران، احداث و افتتاح شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:۲۸ دی ۱۴۰۱، کدخبر:۸۵۰۰۲۷۰۵، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین