پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۰۸۹
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
باغ ۱۰ هکتاری گل نرگس در آزادشهر گلستان هر ساله در اوایل فصل زمستان با روئیدن گل‌های نرگس طبیعت چشم نوازی را به وجود می‌آورد. رویش گل‌های نرگس باعث اشتغالزایی خانواده‌های محلی شده و همچنین منطقه‌ای توریستی را برای دوست داران طبیعت ایجاد می‌کند. کبری انصاری و همسرش افشین چینیان پور نزدیک به ۲۰ سال است که در حوزه پرورش گل نرگس در شهرستان آزادشهر فعالیت می‌کنند و از چهره‌های موفق استان و کشور در زمینه پرورش گل نرگس به شمار می‌روند.

شعار سال: در فاصله ۳ کیلومتری شمال شهرستان آزادشهر، استان گلستان، باغ گل نرگسی به مساحت ۱۰ هکتار قرار دارد که روزانه حدود ۱۰ نفر، ۲۵ هزار شاخه گل از این باغ برداشت می‌کنند. گل‌های نرگس بعد از چیده شدن در دسته‌های ۵۰ شاخه‌ای مرتب شده و به بازار‌های هدف در سطح کشور ارسال می‌شود. با وجود تبدیل این مکان به یک جاذبه گردشگری، نبود جاده مناسب، سرویس بهداشتی و نمازخانه باعث شده تا گردشگران با مشکلاتی مواجه شوند.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین