پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۷
فدراسیون کاراته نسبت به پناهندگی فرزاد رستمی ، طی بیانیه‌ای نوشت: این ورزشکار ملی پوش کاراته نبوده و بدون اطلاع و هماهنگی فدراسیون و اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در مسابقات اوپن فرانسه شرکت کرده. ثبت نام رستمی برای شرکت در مسابقات کاراته اوپن پاریس نیز به صورت آزاد بوده و از یونان راهی فرانسه شده است.

شعار سال: فدراسیون کاراته کشورمان نسبت به پناهندگی یک کاراته‌کای ایرانی طی بیانیه‌ای واکنش نشان داد.

رقابت‌های آزاد کاراته فرانسه از ۳۰ دی تا ۲ بهمن ماه در پاریس برگزار شد و ۵ کاراته‌کا کشورمان در این مسابقات روی تاتامی رفتند. این رقابت‌ها به صورت آزاد برگزار می‌شد و برخی کاراته‌کا‌ها با ثبت‌نام در رقابت‌ها و بدون نیاز به مجوز از شورای برون مرزی و فدراسیون کاراته در این مسابقات حضور یافتند.

در پایان این مسابقات، فرزاد رستمی کاراته‌کا وزن ۷۵- کیلوگرم که به صورت آزاد در این رویداد شرکت کرده بود از بازگشت به کشورمان خودداری کرد. از وی تصاویری منتشر شده که با توجه به آن‌ها این احتمال می‌رود که قصد بازگشت به ایران را ندارد.

از این رو فدراسیون کاراته طی بیانیه‌ای نوشت: این ورزشکار ملی پوش کاراته نبوده و بدون اطلاع و هماهنگی فدراسیون و اخذ مجوز شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان در مسابقات اوپن فرانسه شرکت کرده. ثبت نام رستمی برای شرکت در مسابقات کاراته اوپن پاریس نیز به صورت آزاد بوده و از یونان راهی فرانسه شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۵ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۷۲۳۵۶۷، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین