پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۱۷۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۸
طی روز‌های اخیر تصویری در فضای مجازی با موضوع حضور دانش آموزان اراکی سر کلاس درس با پتو دست به دست می‌چرخد، اما واقعیت موضوع چیست؟

شعار سال: طی روز‌های اخیر تصویری مبنی بر حضور دانش‌آموزان اراکی با پتو سرکلاس‌های درس در حال منتشر شدن در فضای مجازی است که باعث بوجود آمدن برخی نگرانی ها، برای والدین دانش آموزان شده است.

در این تصویر دانش آموزان در حالی که لباس‌های گرم خود را از چوب لباسی آویزان کرده اند، با پتو خود را پوشانده و سر کلاس حاضر شده اند، که افکار عمومی گمان می‌کنند گاز این کلاس‌ها قطع است.

در پی انتشار این عکس طنز حضور دانش آموزان با پتو و بدون کاپشن سر کلاس درس در فضای مجازی که از شوخ طبعی تعدادی از دانش آموزان اراکی و شوخی با سردی هوا و شرکت گاز است، سمیعی مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی در اراک گفت: همه مدارس در سطح استان مرکزی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و گاز هیچ مدرسه‌ای قطع نشده است.

وی تصریح کرد: مدیریت مصرف گاز در روز‌های سرد به پایداری و استمرار گازرسانی کمک میکند که از مردم تقاضا داریم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

بلا گرفته ها از الان بلدند چطور سرکار بذارند؟ شوخی دانش آموزان اراکی با گاز
در این خصوص روابط عمومی آموزش و پرورش استان مرکزی نیز جوابیه به شرح زیر منتشر کرده است:

در پی انتشار تصویری در فضای مجازی مبنی بر حضور دانش آموزان یکی از مدارس شهر اراک با پتو در کلاس درس، به استحضار هم استانی‌های محترم، اولیا و دانش آموزان عزیز و همکاران ارجمند می‌رساند، با بررسی‌های انجام شده، این تصویر ساختگی و حاصل شیطنت کودکانه دانش آموزان پایه دوازدهم رشته تجربی یکی از دبیرستان‌های دخترانه شهر اراک در ساعت زنگ تفریح و بدون حضور معلم در کلاس می‌باشد.

به همین منظور ذکر چند نکته لازم و ضروری است:

طی روز‌های اخیر کمینه و بیشینه هوای شهر اراک بین ۳ درجه سانتیگراد تا منفی ۳ درجه سانتیگراد بوده است که در این شرایط در فضای بسته و سرپوشیده بدون استفاده از سیستم گرمایشی و صرفا با پوشیدن لباس گرم، دمای هوا مطلوب و مناسب می‌باشد.

از ابتدای دی ماه سال جاری و به منظور صرفه جویی در مصرف گاز بنا بر مصوبه کارگروه مدیریت تأمین پایدار انرژی مستقر در استانداری مرکزی، تمامی مدارس استان مرکزی با تأخیر یک ساعته شروع به کار نموده اند که این امر منجر به کاهش آسیب برودت هوا در ساعات اولیه صبح و رفاه حال دانش آموزان عزیز شده است.

بنابر تأکید مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان مرکزی مبنی بر نظارت کامل کارشناسان فنی بر صحت وسایل گرمایشی و نظارت و بازدید‌های مستمر از مدارس استان و طبق بررسی‌های انجام شده از سوی کارشناسان فنی، سیستم گرمایشی این واحد آموزشی در شرایط مطلوب و کاملا فعال بوده است و هیچ مشکلی در این خصوص در این مدرسه وجود نداشته است.

نکته آخر اینکه چنانچه شرایط دمایی کلاس درس مذکور به شدت سرد و غیر قابل تحمل است چرا دانش آموزان این کلاس، به جای استفاده از لباس‌های گرم خود که در جا رختی و یا پشتی صندلی‌ها آویزان است، از پتو استفاده کرده اند؟!

قضاوت با ذهن بینای شماست.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۶ بهمن ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۲۷۹۷۴، www.borna.new

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین