پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۳۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
بماند که ما نبرد کردیم و سبد سیب سرخ رسید به دست امثال آقای اسماعیلی و سید صولت مرتضوی و سایر دوستان گعده خراسان رضوی. از این که بگذریم،آقای اسماعیلی مدعی هستند که در آینده نزدیک در ایران کسی نیست که بیمه نباشد،حتی اگر خودش هم نداند. می گوید که 90 درصد هزینه های درمان را بیمه ها می دادند و .... . ما ثابت می کنیم که این صحبت آقای اسماعیلی با دروغ بوده و یا از روی کم اطلاعی زده شده است. آقای اسماعیلی خوب گوش کن اخوی . ماهیانه از روی حقوق کارگر ، حق بیمه توسط کارفرما کسر می شود،کارفرما عموما بدلیل مشکل در پرداخت حق بیمه، ممکن است چند ماهی لیست رد کرده ولی حق بیمه را واریز نکنند. از ماه دوم به بعد، سازمان تامین اجتماعی با وجود رد شدن لیست، کارگر را از دسترسی به خدمات درمانی محروم می کند( قطع استحقاق درمان). برو بپرس و بعد باد به غبغب بینداز و در خصوص این مسئله صحبت کن. کارگر جماعت دارد خرد می شود و دوستان ما از حل مشکلاتی می گویند که هیچ اشرافیتی به ریزه کاری های آن ندارند. نکته بعدی اینکه انجام دادن وظیفه قانون دولت ها، هیچ ارتباطی به برکت ماه رجب و سالروز انقلاب اسلامی ندارد. گام دوم انقلاب، آمده تا ریشه چنین تعارفات نابجا و کم مایه ای را بزند. امیدواریم صراحت گفتار حمل بر جسارت نشده باشد.

شعار سال: رئیس دفتر رئیس جمهور در برنامه صف اول به ارائه "دستاورد‌های دولت در حوزه سلامت" پرداخت. اسماعیلی، ­­بهداشت و درمان را جزو اولویت‌های دولت برشمرد و گفت: برای ارتقا ­سلامت مردم کاری را از اوایل دی ماه آغاز کردیم در ارتباط با پزشک خانواده و نظام ارجاع و به تعبیری رایگان نمودن درمان، امسال تا پایان سال این طرح در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر نظام ارجاع و پزشک خانواده و خدمات بستری در بیمارستان‌های دولتی ۱۰۰ درصد رایگان شده، یعنی قبلاً آن‌هایی که بیمه داشتند ۹۰ درصد را بیمه پرداخت می‌کرد و ۱۰ درصد را خود بیمار و کسانی که بیمه نداشتند بخش عمده و بلکه بتوانیم بگوییم تمام هزینه درمان را خودشان پرداخت می‌کردند و این برای آن‌ها واقعاً مشقت بود. در این مسیر ابتدا حدود شش میلیون نفر از هموطنان مان که فاقد بیمه بودند تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند که دیگر ما افراد فاقد پوشش بیمه‌ای نداشته باشیم؟؟؟ که این‌ها عمدتاً هم اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه ما بودند که از پوشش بیمه‌ای برخوردار نبودند، ابتدا­ این‌ها تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و در گام بعدی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر مراجعه پزشک خانواده و همچنین خدمات بستری در بیمارستان‌ها برای آن‌ها رایگان شد و از ماه‌های اول سال ۱۴۰۲ از اردیبهشت و خرداد ماه این طرح همگانی خواهد شد در کل کشور به گونه‌ای که افراد در مراجعه به بیمارستان‌های دولتی البته از طریق نظام ارجاع و پزشک خانواده دیگر پرداختی را نخواهند داشت، این خدمت دیگری است که دولت به برکت این ایام ماه رجب و به برکت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به شهروندان خوبمان ارائه می‌کند.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار کرد:‌ ­امروز هیچ فردی فاقد بیمه نیست حتی اگر خودش هم نداند ما تمام افراد؛ آن شش میلیون نفری که اشاره کردم همان اشخاصی بودند که از طریق سامانه‌ها ما مطلع شدیم که پوشش بیمه‌ای ندارند، امروز عرض می‌کنیم که هر شهروند عزیز ما که فاقد پوشش بیمه‌ای باشد بداند که دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت مردمی آیت الله رئیسی این افراد را تحت پوشش بیمه قرار داده، ممکن است که پیامک برای آن‌ها ارسال نشده باشد، ممکن است از تلفن همراه استفاده نکنند، ممکن است که آشنایی و به لحاظ برخی از نقاط دور افتاده نسبت به تلفن همراه و سامانه‌های پیامکی نداشته باشند، اما بدانند همه این‌ها امروز تحت پوشش درمان هستند و ما با تدابیری که اتخاذ کردیم مدعی هستیم که اگر کسی هم به او اعلام نشده به پزشک خانواده و به بیمارستان دولتی مراجعه کند مشخصاتش را بدهد حتماً او را به عنوان فرد بیمه شده تحت درمان قرار می‌دهند و به هیچ عنوان نبایستی دغدغه درمان داشته باشد.

تعداد بازدید : 5

آقای اسماعیلی گفت: ما در حوزه بهداشت بعد از توفیقاتی که این دولت به لطف خدای متعال و با کمک مردم و کادر درمان در مقابله با کرونا انجام داد و واقعاً این دوران بسیار سخت را توانستیم پشت سر بگذرانیم و در وضعیتی که روز‌هایی داشتیم ۷۰۰ نفر از هموطنان مان جان خود را از دست می‌دادند، امروز شاهد این هستیم که آمار تلفات مان در بسیاری از روز‌ها صفر است و برخی روز‌ها یک یا دو نفر از هموطنان مان جان خود را از دست می‌دهند در حالی که در بسیاری از کشور‌های پیشرفته دنیا ما در همین ایام ۵۰۰ نفر تلفات و کمتر و بیشتر را شاهد هستیم.

توصیحات برای بهره برداری بیشتر از خبر: 

آقای اسماعیلی عزیز، متاسفانه خیلی کم اطلاع هستی و این حد کم اطلاعی از کسی که به خودش اجازه حضور در رسانه جمعی و حمایت از یک حوزه را می کند، جای تاسف دارد. برادر عزیر، تامین اجتماعی پوست کارگر و کارفرما را کنده است و هیچ نهادی هم پاسخگو به این سازمان عریض و تحویل کارگری غصب شده توسط دولتی ها نبوده و نیست.

با قطع کردن استحقاق درمان توسط تامین اجتماعی(رد کردن لیست توسط کارفرما و عدم پرداخت تا سه ماه)، عملا کارگری که بیمه هست، بیمه درمان ندارد!متوجه عمق فاجعه هستی؟ کجای دنیا این جنایت را می کنند که در مملکت اسلامی انجام می شود. حضرتعالی را به مناظره دعوت می کنیم و مطالبه گری می نماییم. پاسخ بده جناب مسئول دفتر.

بالغ بر 40 درصد هزینه درمان را بیمارستان ها از خود بیمه شده می گیرند. همین میزان تا 60 درصد را برای دارو از بیمه شده می گیرند. شک داری، بسم الله . دستت را می گیریم و بدون تشریفات به چند بیمارستان سر می کشیم. 

بیمه ادعا می کند که داروها بیمه هستند و با هزار شرط کثیف، آن را دور می زند. مثلا ( بعنوان مثال عرض می شود) بیان می کند که شربت آلومینیوم ام. جی اس. بیمه است. بعد مراجعه می کنی می بینی برای افراد زیر 12 سال بیمه است و برای بزرگسالان بیمه نیست. این نوع اشکول بازی ها تا دلت تان بخواهد در حوزه درمان و دارو رایج است. 

امر به معروف و نهی منکر آخر اینکه ، برادر بزرگوار اگر از موضوع و موضعی اطلاع نداری، وارد میدان افکار عمومی نشو و ضمنا برای انجام دادن وظایف قانونی دولت منت گذاری ماه رجب و 22 بهمن و غیره نکن. انجام وظایف دولت تعطیل بردار نبوده و مناسبتی نیست اخوی. گام دوم انقلابی ها ، ان شالله به زودی ریشه این نوع ادبیات تفاخری و منت گذار را خواهند زد.سرسلامت باشی ان شاالله.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری صداسیما.تاریخ انتشار خبر 16 بهمن 1401 .کد خبر: 3742163 . https://www.iribnews.ir ./سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین