پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۵۷۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸
کلیپی از همراهی چهار بادیگارد با شهردار شاهرود در حال انتشار در فضای مجازی است. ار درستی و جزئیات این کلیپ کم اطلاع هستیم و با قید فوریت درخواست شفاف سازی از شهردار شاهرود جناب آقای مهندس محسن احمدی داریم. در صورت صحت خبر و استفاده از بودجه شهرداری در این خصوص ،به ایشان پیشنهاد استعفا می دهیم.

شعار سال : ویدئو کلیپ منتشر شده از آنچه حضور شهردار شاهرود با بادیگارد در محافل عمومی عنوان شده با واکنش های منفی کاربران در شبکه های اجتماعی مواجه شده است. در این ویدئو کلیپ که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده ، برخی منابع در فضای مجازی مدعی هستند که شهردار شاهرود با چند بادیگارد در محافل عمومی و جلسات شرکت می کند!

تعداد بازدید : 217

برخی از شهروندان بیان داشته اند که احتمالا شهردار شاهرود برای بازدید از یک مکانی حضور پیدا کرده و افراد همراه او از حراست آنجا بوده و ربطی به بادیگاردهای شخصی احتمالا ندارد.

با قید فوریت درخواست اخذ توضیح از شهردار و شهرداری شاهرود را داریم. اگر صحت دارد ، پیشنهاد می کنیم که فورا استعفا دهند چرا که در صورت صحت ماجرا و هزینه کرد از جیب شهرداری، علاوه بر پیگیری رسانه ای ، ممکن است با شکایات حقوقی در نظام اداری و دادگاه به اتهام هایی نظیر اسراف و کم دقتی در هزینه کرد بیت المال در امور غیر ضروری ، قصور و تقصیر در اجرای نظامات اداری، ترویج اشرافیگری و خلق و خوی مدیریت اشرافی و مواردی همانند روبرو شوند.

کلیپ بادیگارد بازی مرتبط با شهرداری شاهرود چقدر حقیقت دارد؟ درخواست توضیح با قید فوریت

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، به کلیه شهرداران کشور هشدار مشفقانه می دهد که حداکثر دقت لازم در اجرای امورات را مبذول داشته و با ارتقا شفافیت ، از ایجاد موقعیت های دامن زننده به شایعه و شائبه ، پرهیز کنند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ،برگرفته از فضای مجازی

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
گویا برعلیه رسانه ایرانیان فردا شکایت کرده بود، برعلیه شما هم احتمالا شکایت می کند
مدیر پایگاه

سلام 
شکایت حق قانونی هر شهروند است.در هر صورت ، با توجه به  حضور تیم حقوقی قوی در این پایگاه ، از هرگونه شکایت احتمالی از هر خبری ، استقبال هم می کنیم. شکایت حق قانونی است و توانمندی برای دفاع متقابل هم حداقل بایسته لازم الوجود برای هر پایگاه خبری. 


شعار سال با توجه به موضع سیاسی و حرفه ای و عملکرد کاری خود،مسلما رسانه زرد محسوب نشده و هشدارهای خود را در سطوح کارشناسی- مدیریتی در نظامات اداری، نظارت بازرسی، امنیتی و حوزه قضایی( کیفری- حقوقی) ، پیگیری می کند. لذا بجای فرار به جلو یا ایجاد شائبه و شانتاژ و حتی تهمت و افترا به طرف مقابل و قطعی پنداری یک خبر اما و اگر دار نیازمند توضیح، بهتر است بفکر پاسخ و شفاف سازی موضوع بود. 

ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
روی شیشه جایی که داره وارد می شه،آرمی شبیه به آرم شهرداری شاهرود منعکس شده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۹
0
0
این کلیپ قدیمیه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۳۰
0
0
چی شد، جواب دادند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین