پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۲۴
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲
سیدغنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی تذکری در صحن علنی مجلس، گفت: انتظار داریم تا رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت برای بهبود شرایط عمومی مردم به جد پای کار بیایند.وی با بیان اینکه دولت باید برنامه‌های عملیاتی خود را به درستی توضیح دهد، تصریح کرد: اینکه در تلویزیون می‌گویند شرایط به اصطلاح گل و بلبل است، این طور نیست و شرایط در بیرون به نحو دیگری رقم می‌خورد.وی افزود: مجلس باید افرادی که توان کار نداشته و برای مردم گرفتاری ایجاد می‌کنند را به صلابه بکشد.

شعار سال: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی طی تذکری در صحن علنی مجلس، گفت: انتظار داریم تا رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت برای بهبود شرایط عمومی مردم به جد پای کار بیایند.

سیدغنی نظری خانقاه در نشست علنی امروز (دوشنبه، یکم اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکری در زمینه مشکلات معیشتی مردم، گفت: گرفتاری‌های عمومی مردم روز به روز بیشتر می‌شود و تیم اقتصادی دولت باید در این زمینه توضیح دهد و مجلس در این بخش از دولت انتظار بهبود شرایط را دارد.

وی افزود: مجلس باید افرادی که توان کار نداشته و برای مردم گرفتاری ایجاد می‌کنند را به صلابه بکشد.

نظری ادامه داد: از همکاران خواهش می‌کنم نگاه جریانی و سیاسی را کنار گذاشته و رئیس جمهور را به طور محکم پای کار بیاورند.

وی با بیان اینکه دولت باید برنامه‌های عملیاتی خود را به درستی توضیح دهد، تصریح کرد: اینکه در تلویزیون می‌گویند شرایط به اصطلاح گل و بلبل است، این طور نیست و شرایط در بیرون به نحو دیگری رقم می‌خورد.

نظری با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تاکید کرد: مردم در ۲۲ بهمن ثابت کردند که پای کار انقلاب و رهبری هستند و اکنون وظیفه مسئولین است که پا به میدان گذاشته و مشکلات را برطرف کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نابسامانی در حوزه ارز، تصریح کرد: روز به روز نرخ دلار افزایش پیدا می‌کند لذا ما هم در قبال این مسئله و در مجلس نباید عنصری خنثی باشیم.

وی با بیان اینکه ما در دلسوزی رئیس مجلس هیچ شکی نداریم، گفت: ما خواستار این هستیم که رئیس جمهور و تیم اقتصادی دولت به جد پای کار بیایند و درباره برخی مسائل در مجلس توضیح دهیم چرا که با روش فعلی مشکلات زیاد خواهد شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۱۵۸۰۹، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین