پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۶۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
خبر می‌رسد که یک و سال نیم پیش، پدری با قصد قبلی با خوراندن متادون به کودک ۱۹ ماه باعث مرگ مغزی وی شده تا اقدام به فروش اعضای بدن کودک کند. شاید در نگاه اول، این خبر تن و بدن ما را بلرزاند و به سنگ دلی آن پدر لعنت بفرستیم. اما دست نگهدارید. مسئله را صرفا با نگاه شخصی ننگرید و به شخصی سازی نکنید، چرا که با آسیب اجتماعی روبرو بوده و در گام نخست باید پذیرای آسیب‌های اجتماعی باشیم. لعنت خود را هم برای آن نامدیران درمانده در حقوق کارمندی و نان شب و کت و شلوار پوش‌های بی خاصیت بفرستید که با سو مدیریت و ارتباط بازی‌های منجر به انتصاب، بستر‌های این حجم فشار را فراهم کرده اند. سال ۱۳۷۳ و تورم افسارگسیخته دولت هاشمی را بیاد دارید؟ آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن، در سال ۱۳۸۵ خود را نشان داد. تورم انتهای دولت روحانی و سرتاسر دولت رئیسی را ملاحظه می‌کنید، روی دیگر این تورم، آسیب اجتماعی با تاکید بر فقر و فحشا و جنایت است. این نوع مدیریت اجرایی، یعنی نابودی پایه‌های تمدنی و دینی. حالا برو مسئله را شخصی کن و بر بالا و پائین پدر سنگدل لعنت بفرست.

شعار سال: رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: فردی که به وسیله خوراندن متادون به کودک ۱۹ ماهه خود، او را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی البرز شناسایی و دستگیر شد.


سرهنگ محمد نادربیگی سه شنبه در تشریح جزییات این خبر به ایرنا گفت: یک سال و نیم پیش این پدر، فرزند خود را که دچار مرگ مغزی شده بود به یکی از بیمارستان‌های تهران می‌برد که با تحقیقات پزشکی قانونی مشخص شد این کودک به دلیل خوردن متادون دچار مرگ مغزی شده است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه محل وقوع حادثه در کرج و این فرد ساکن ماهدشت بود، پرونده قضایی برای بررسی موضوع و دستگیری متهم به استان البرز ارجاع گردید.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که یک پدر سنگدل به وسیله خوراندن متادون به کودک ۱۹ ماهه اش او را به حالت بیهوشی در آورده و پس از انتقال او به بیمارستان قصد فروش اعضای بدن او را داشته است.

رییس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: پس از آشکار شدن هدف شوم این پدر سنگدل، شناسایی مخفیگاه او در دستور کار پلیس قرار گرفته و در کوتاه‌ترین زمان ممکن متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی افزود: اگر چه وی مدعی شد که فرزندش شربت متادون را خودش خورده است، اما اسنادی مالی در دست پلیس قرار گرفت که نشان می‌دهد این فرد با قصد قبلی دست به این اقدام زده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در تحقیقات تکمیلی به قتل طفل ۱۹ ماهه خود اعتراف کرد، گفت: با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت همشهری آنلاین، تاریخ انتشار:۲ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۷۴۳۵۸۶، www.hamshahrionline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
مسئله رو با نگاه خوبی دیدید. دست مریزاد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
ما ادراک آسیب اجتماعی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۵
0
0
منتظر آسیب های شدید تر تا سال 1407-1410 باید بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین