پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
تیم ملی بسکتبال ایران در دوازدهمین و آخرین دیدار خود از مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال صبح امروز یکشنبه در هنگ کنگ به مصاف تیم ملی چین رفت و با نتیجه ۸۶ بر ۷۴ شکست خورد. در بازی همزمان دیگری نیز که در ملبورن برگزار شد، تیم ملی قزاقستان با حساب ۹۸ بر ۵۳ از میزبان خود استرالیا شکست خورد و نتوانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. با توجه به شکست قزاقستان، تیم ایران برای چهارمین دوره پیاپی راهی جام جهانی شد.

شعار سال: تیم ملی بسکتبال ایران باوجود شکست مقابل چین به جام جهانی ۲۰۲۳ راه پیدا کرد.

 تیم ملی بسکتبال ایران در دوازدهمین و آخرین دیدار خود از مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال از ساعت ۷:۳۰ صبح امروز یکشنبه در هنگ کنگ به مصاف تیم ملی چین رفت و با نتیجه ۸۶ بر ۷۴ شکست خورد.

در بازی همزمان دیگری نیز که در ملبورن برگزار شد، تیم ملی قزاقستان با حساب ۹۸ بر ۵۳ از میزبان خود استرالیا شکست خورد و نتوانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. با توجه به شکست قزاقستان، تیم ایران برای چهارمین دوره پیاپی راهی جام جهانی شد.

در این بازی ایران در کوارتر‌های اول و دوم با نتایج ۲۱ بر ۲۰ و ۲۷ بر ۲۵ برنده شد و در کوارتر‌های سوم و چهارم با نتایج ۱۶ بر ۱۰ و ۲۵ بر ۱۶ بازنده شد.

به این ترتیب تیم ملی بسکتبال ایران با ۶ پیروزی و ۶ شکست و ۱۸ امتیاز توانست به عنوان آخرین تیم آسیایی به جام جهانی ۲۰۲۳ که به صورت مشترک در سه کشور ژاپن، فیلیپین و اندونزی برگزار خواهد شد راه پیدا کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر:۱۷۳۶۰۴۰، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین