پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۸۶۷۶۹
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶
یازدهمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع با هدف پایش راهکارهای ذیل موضوع بانکداری جامع در بانک ملی با حضور عباس شفیعی رئیس هیات مدیره ، علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات علیرضا صادقی عضو هیات عامل معاون بانکداری جامع و برگزار شد.

شعارسال: به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در یازدهمین جلسه کمیته مضمون استراتژیک بانکداری جامع با هدف پایش راهکارها، عباس شفیعی رئیس هیات مدیره بانک ملی ضمن اشاره به اهمیت توجه و پرداختن به وضعیت مشتریان غیرفعال، بر لزوم تحلیل داده‌های مشتریان تاکید کرد. در این جلسه علیرضا ماهیار با اشاره بر اهمیت پاسخگویی خودکار (اتوماتیک) در مراکز تماس، به ارائه راهکارهای لازم به منظور تسریع در روند تامین سامانه جدید برای مرکز تماس پرداخت.

برگزاری یازدهمین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع

در ادامه، علیرضا صادقی، مالک مضمون بانکداری جامع نیز خواستار بررسی عملکرد کارگروه پاکسازی داده و تکمیل اطلاعات مشتریان از طریق وب سرویس های بیرونی شد.

در طول این نشست که روسا، معاونان و کارشناسان ادارات کل بانکداری تجاری، بانکداری شرکتی و سرمایه‌گذاری، بانکداری خرد، سازمان و روش‌ها، روابط عمومی، شبکه و زیرساخت و اطلاعات بانکی با دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک حضور داشتند، مدیران پروژه‌ها به ارائه وضعیت پیشبرد راهکارها و تشریح چالش‌های اجرایی آنها پرداختند.

برگزاری یازدهمین جلسه کمیته مضمون بانکداری جامع

سناریوهای پیشبرد سریع‌تر پروژه های CRM و ملی پیک (پس از طی دوره تست دو هفته ای) بررسی و پیشنهادهایی برای بهبود کیفیت خروجی‌های پروژه اعتباربخشی به داده های مشتریان و بخش بندی کلان مشتریان ارائه شد.

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1401، کدخبر: 19104 ،www.bmi.ir .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین