پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۸۶۷۹۶
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸
جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی با هدف پایش راهکار‌های ذیل مضمون یادشده، در محل اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک برگزار شد. در این جلسه بر اهمیت همگامی با تغییرات فضای کسب و کار ارزی و به روزرسانی و انجام به موقع پروژه‌ها، تسریع در اجرای پروژه‌های ارزی بخصوص مواردی که بر رفع چالش‌های شعب منجر می‌شود و اهمیت و توجه به مناطق مرزی و مبادی ورود ارز جهت رفع نیاز‌های کشور تاکید شد. همچنین مدیران پروژه‌ها به تشریح وضعیت پیشبرد راهکار‌ها و چالش‌های اجرایی آن‌ها پرداختند.

شعار سال: جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، جلسه کمیته مضمون توسعه حوزه بین الملل و خدمات تجارت خارجی با هدف پایش راهکار‌های ذیل مضمون یادشده با حضور صمد عزیزنژاد عضو هیات مدیره و ناظر مضمون استراتژیک توسعه حوزه بین الملل، محمد شیریجیان عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول و علیرضا گچ پززاده معاون امور ارزی و بین الملل در محل اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک برگزار شد.

در این جلسه صمد عزیزنژاد بر اهمیت همگامی با تغییرات فضای کسب و کار ارزی و به روزرسانی و انجام به موقع پروژه‌ها تاکید کرد.

محمد شیریجیان تسریع در اجرای پروژه‌های ارزی بخصوص مواردی که بر رفع چالش‌های شعب منجر می‌شود را مورد اهمیت خواند و از همه همکاران خواست تا جهت دستیابی به این اهداف گام بردارند.

در ادامه این جلسه علیرضا گچ پز زاده معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز با اشاره به استفاده از ظرفیت ایجاد شده در بازار مبادلات ارزی اخیر برای ارائه خدمات به مشتریان، بر اهمیت و توجه به مناطق مرزی و مبادی ورود ارز جهت رفع نیاز‌های کشور نیز تاکید کرد.

در این نشست که با حضور معاونان و کارشناسان ادارات کل خارجه، مشارکت‌ها و توسعه شبکه بین الملل، ضمانت نامه‌های ارزی، سازمان و روشها، مدیریت عملیات بانکی و دبیری اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک انجام شد، مدیران پروژه‌ها به تشریح وضعیت پیشبرد راهکار‌ها و چالش‌های اجرایی آن‌ها پرداختند.

در پایان از زحمات مدیران پروژه‌های خاتمه یافته این حوزه نیز قدردانی به عمل آمد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پورتال خبری بانک ملی ایران، تاریخ انتشار:۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۹۰۹۵، www.bmi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین