پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۴
تکواندوکاران ایران در روز دوم مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا به ۳ مدال طلا و ۲ برنز رسیدند و در بخش تیمی مردان و بانوان قهرمان آسیا شدند.

شعارسال: در ادامه مسابقات تکواندو ناشنوایان قهرمانی آسیا در بیشکک قرقیزستان و در روز دوم این رقابت‌ها تیم تکواندوی ایران روز (جمعه 12 اسفند) در بخش مبارزه (کیوروگی) مردان در پنج وزن به رقابت پرداخت و در پایان موفق شد به 3 مدال طلا و 2 برنز دست پیدا کند. برای ایران در این بخش وحید زینلی، محمد زعفرانی و بهزاد امیری به مدال طلا دست یافتند و مرتضی رضاصفت و امیرسالار امیری‌فرد برنزی شدند.

در پایان رقابت‌های تکواندو ، تیم ایران در مجموع با کسب 9 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز در هر دو بخش مردان و بانوان به عنوان قهرمانی آسیا رسید. نتایج کامل بخش کیوروگی مردان به شرح زیر است:

*** وزن منهای 58 کیلوگرم؛ امیرسالار امیری‌فرد در دور نخست مقابل حریفی از قزاقستان شکست خورد و از راهیابی به فینال بازماند و برنزی شد.

*** وزن منهای 63 کیلوگرم؛ مرتضی رضاصفت دور نخست را با شکست مقابل حریف ازبکستانی آغاز کرد و به مدال برنز رسید.

*** وزن منهای 68 کیلوگرم؛ وحید زینلی با غلبه بر حریف قزاقستانی در دور نخست، در بازی فینال نیز به دلیل عدم حضور حریف ازبکستانی، برنده و قهرمان این وزن اعلام شد و به مدال طلا رسید.

*** وزن منهای 74 کیلوگرم؛ بهزاد امیری در دور نخست موفق شد حریف اهل کره جنوبی خود را شکست دهد و در فینال نیز با غلبه بر ورزشکاری از کشور میزبان (قرقیزستان) طلایی شد.

*** وزن منهای 80 کیلوگرم؛ محمد زعفرانی کار خود را با پیروزی مقابل حریف قزاقستانی آغاز کرد و در ادامه تکواندوکاری از ازبکستان را نیز شکست داد و به مدال طلا رسید.

با پایان کار تکواندوکاران در مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا، بیشکک در ادامه میزبان جودوکاران کشورهای مختلف خواهد بود.

پایگاه تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 12 اسفند 1401، کدخبر: 2862020، www.tasnimnews.com .

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین