پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۸۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
«آلس بیالیاتسکی» برنده جایزه صلح نوبل و فعال حقوق بشر، روز جمعه در دادگاهی در بلاروس به ۱۰ سال زندان محکوم شد. دادگاه او را به دلیل تامین مالی تظاهرات مجرم شناخته شد. آمریکا و اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن این حکم، دادگاه را نمایشی توصیف کردند.

شعار سال: «آلس بیالیاتسکی» برنده جایزه صلح نوبل و فعال حقوق بشر، روز جمعه در دادگاهی در بلاروس به ۱۰ سال زندان محکوم شد. دادگاه او را به دلیل تامین مالی تظاهرات مجرم شناخته شد. آمریکا و اتحادیه اروپا ضمن محکوم کردن این حکم، دادگاه را نمایشی توصیف کردند.

آلس بیالیاتسکی برنده جایزه صلح نوبل به ۱۰ سال حبس محکوم شد
بیلیاتسکی ۶۰ ساله در ماه اکتبر جایزه نوبل را به خاطر کارش در ترویج حقوق بشر و دموکراسی در بلاروس دریافت کرد. بلاروس تنها کشوری در اروپا است که رییس جمهورش- الکساندر لوکاشنکو- دهه‌ها است در قدرت باقی مانده و قصد کناره‌گیری ندارد.

آلس بیالیاتسکی برنده جایزه صلح نوبل به ۱۰ سال حبس محکوم شد
فیلم‌های دادگاه نشان می‌دهد که بیالیاتسکی و دوستانش در قفسی در دادگاه درحال شنیدن حکم هستند. بیالیاتسکی بنیانگذار گروه حقوق بشری «بهار» است. او در سال ۲۰۲۱ دستگیر شد و همراه با سه متهم دیگر به تامین مالی اعتراضات و قاچاق پول متهم شدند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:۱۳ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۰۸۲۱، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین