پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۱۳
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۵
جالب است. گویا بعضی ها در خوب شرایط و موقعیت زمانی-مکانی قرار دارند؟ ما با جان و مال و زندگی خودمان در هفت سال اخیر در جبهه رسانه برای توسعه کشورمان و اعتلای فرهنگ و بسترسازی برای تمدن سازی جهاد می کنیم و غنائم و اسم و افتخار نصیب سایرین می شود؟ جشنواره اگر جشنواره بود، فیلتر تشخیص خالص و خالص تر و خالص ترین را باید می داشت. سلام بر حسین شریعتمداری و جوایزش ، سلام بر روزنامه معظم کیهان، سلام بر جشنواره رسانه ای ابوذر و اسم عظیمی که بر خود نهاده است. تکلیف تان بر گردن تان به روز حساب. سربسته عرض شد نه من باب گلایه، بلکه صرفا جهت اطلاع.

شعارسال: آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر دوشنبه ۱۵ اسفند ماه در تالار ایوان شمس برگزار شد. اختتامیه ای که صدای اعتراش خیلی ها را برای انتخاب های جهت دارش درآورد.

حسین شریعتمداری جهادگر رسانه ای سال شد، سخنگوی دولت رئیسی، چهره رسانه ای ۱۴۰۱

همچنین به افراد برگزیده این جشنواره در بخش های تیتر، عکس، اینفوگرافی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری، موشن گرافی، گزارش تحقیقی و تحلیلی، تولیدات صدا و سیما، پادکست، کلیپ و گزارش ویدیویی و مستند با اهدای لوح جشنواره و جوایزی تقدیر و تجلیل شد.

پایگاه خبری تحلیلی شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت انتخاب، تاریخ انتشار: 16 اسفند 1401، کدخبر: 718048، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین