پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۲۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
محمدرضا مبلغی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار جدیدترین آمار از مخاطبان سریال‌های تلویزیونی و کاهش مخاطبان این سریال‌ها به کمترین میزان طی ۱۰ سال اخیر اظهار کرد: یکی از عوامل کاهش مخاطبان تلویزیون، کاهش تولید و حتی توقف تولید سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی است. در سال‌های گذشته شاهد تولیدات بیشتری در زمینه سریال و مجموعه‌های تلویزیونی بودیم. مبلغی ، کاهش تولید مجموعه‌های تلویزیونی و به روز نبودن محتوا‌های تولیدی را از دلایل کاهش مخاطبان صداوسیما عنوان کرد.

شعار سال: محمدرضا مبلغی با اشاره به انتشار جدیدترین آمار از مخاطبان سریال‌های تلویزیونی و کاهش مخاطبان این سریال‌ها به کمترین میزان طی ۱۰ سال اخیر اظهار کرد: یکی از عوامل کاهش مخاطبان تلویزیون، کاهش تولید و حتی توقف تولید سریال‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی است. در سال‌های گذشته شاهد تولیدات بیشتری در زمینه سریال و مجموعه‌های تلویزیونی بودیم.

وی افزود: پخش مجدد مجموعه‌های تلویزیونی و به معنای دیگر به روز نبودن محتوا‌های تولیدی صدا و سیما را به عنوان دیگر عوامل کاهش مخاطبان می‌توان برشمرد؛ تولید محتوا در صدا و سیما کاهش‌یافته و در حال استفاده از محتوای تولیدی طی ۳۰ سال گذشته هستند در این شرایط وقتی پخش مجدد محتوای تولیدی در سال‌های قبل تکرار شود به نوعی صدا و سیما دیگر مخاطبان خود را از دست می‌دهد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در حوزه‌های دیگر نیز صدا و سیما باید تلاش کند تا در برنامه‌های کارشناس محور به ویژه در مباحث سیاسی و اجتماعی خانوادگی از کارشناسان زبده‌تری استفاده کند؛ قطعاً ممکن است در مقایسه با کارشناسان فعلی، کارشناسان بهتری که از بیان شیواتری نیز برخوردارند، وجود داشته باشد.

وی افزود: قطعاً حضور کارشناسان بهتر می‌تواند بر تعداد مخاطبان صدا و سیما تأثیرگذار باشد چرا که هرچه محتوای ارائه شده از سوی کارشناسان دارای غنای بیشتری باشد، قطعاً مخاطبان بیشتری با صداوسیما همراه خواهند شد.

مبلغی با تاکید بر اینکه صدا و سیما باید جاذبه‌های خود را بیشتر کند تا بتواند مخاطبان خود را حفظ و افزایش دهد، اظهار کرد: امیدوارم که اراده‌ای در صدا و سیما در زمینه افزایش تعداد مخاطبان وجود داشته باشد؛ قطعاً مدیریت جدید این موضوع را می‌خواهد، اما باید از افراد توانمند اعم از داخل مجموعه صدا و سیما و خارج از این مجموعه کمک بگیرند تا صدا و سیما بهتر از آنچه که هست باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی جماران، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۵۸۷۵۹۳، www.jamaran.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین