پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۲۸
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
اسداله قلی زاده رئیس صنف جایگاه‌های سوخت کشور گفت: با توجه به اصرار شرکت‌های تابعه وزارت نفت درباره استاندارد بودن سوخت، خرید و فروش مکمل در جایگاه‌ها خصوصا به صورت اجباری ممنوع است و البته ما هم از تخلف پرسنل در این مورد اغماض نخواهیم کرد.

شعار سال: اسداله قلی زاده، با بیان اینکه طی جلساتی که جلسه‌ای با مسئولان قضایی، انتظامی و مسئولان شرکت‌های تابعه وزارت نفت داشتیم خرید و فروش مکمل همچنان ممنوع است، اظهار کرد: بیرون از جایگاه‌ها در مغازه‌ها این مکمل‌های سوختی به فروش می‌رسند و منطق این ممنوعیت را باید مسئولان توضیح دهند؛ لذا مسئولیت هر موردی در خصوص مکمل در جایگاه‌ها بر عهده خریدار است.

وی با تاکید بر اینکه در صورت گزارش مردم با این مساله برخورد جدی خواهیم کرد، گفت: اگر کارکنان جایگاه‌ها بخواهند به صورت اجباری مکمل را داخل باک خودرو بریزند، مردم نباید اجازه دهند؛ می‌توانند خودروی خود را متوقف کنند و با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند. اگر در گزارش ۱۱۰ شماره ملی و نام آن کارگر را به ما اعلام کنند، برخورد لازم انجام خواهد شد. در هرحالت اجازه نخواهیم داد عده‌ای با ایجاد نارضایتی در مردم آبروی صنفی جایگاه‌ها را خدشه دار کنند.

رئیس صنف جایگاه‌های سوخت کشور با اشاره به تقلب‌هایی که در این بخش صورت می‌گیرد، اظهار کرد: در بسیاری از موارد به جای مکمل، نفت، بنزین یا الکل داخل بسته بندی است که قیمت درج شده ندارند و با قیمت‌های چند برابری آن را می‌فروشند.

قلی زاده با بیان اینکه این مورد در تعداد بسیار کمی از جایگاه‌ها وجود دارد، اظهار کرد: توصیه ما این است که مردم به هیچ عنوان در جایگاه‌های سوخت مکمل خریداری نکند و در صورتی که کارکنان جایگاه اصرار به انجام این کار داشتند مراتب را گزارش دهند.

وی همچنین در مورد امکان کم فروشی در جایگاه‌ها گفت: این تلقی عمومی کاملا تکذیب می‌شود و، چون تمامی جایگاه‌ها امروزه از شناور‌های غریق در مخزن استفاده و هر دستگاه چندین پمپ دارد و سامانه‌های ورودی و خروجی از مخازن را ثبت دقیق می‌کنند، ماهانه و هر سه ماه یکبار نازل‌ها توسط سازمان ملی استاندارد چک می‌شود و برچسب استاندارد معتبر روی نازل‌ها وجود دارد، امکان کم فروشی وجود ندارد و اگر موارد جزئی باشد به دلیل خرابی دستگاه است که در ساعات اولیه برطرف می‌شود، لازم به ذکر است که در برخی جایگاه‌ها با زیاد فروشی هم به دلیل خرابی دستگاه روبرو هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۰۱۱۲۱۷۱۲۵۵۵، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین