پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۵۵
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۸
باشگاه استقلال تا ۱۰ فروردین 1402 فرصت پرداخت طلب 70 میلیارد تومانی استراماچونی را دارد.با گذشت ۱۰ روز از اعلام شماره‌حساب توسط باشگاه استقلال در شبکه‌های اجتماعی برای پرداخت طلب «آندره‌آ استراماچونی»، عدد جمع شده فقط ۵۰۰ میلیون‌تومان شد.ورای سقوط احتمالی تیم، سوال اینجاست که چرا باید مسببان این کار، راست راست بیرون بوده و برای خودشان بگردند؟ عامل این کار ، هرچه که باشد، این سوال مطرح می شود که چرا شاهد کم توجهی به پیگیری حقوقی و کیفری از یکطرف و بی تفاوتی سازمان بازرسی کل کشور از طرف دیگر می باشیم؟

شعارسال: باشگاه استقلال تا ۱۰ فروردین فرصت پرداخت طلب استراماچونی را دارد. این باشگاه که دچار مشکلات مالی برای پرداخت این بدهی است ۱۰ روز قبل شماره‌حساب خود را به هواداران این تیم اعلام کرد تا استقلالی‌ها جهت حل این مشکل به باشگاه خود کمک کنند و پس از گذشت بیشتر از یک‌هفته، مبلغ جمع‌شده از کمک‌مالی هواداران استقلال به این باشگاه روی مرز ۵۰۰ میلیون‌تومان قرار گرفت. مبلغی که ناامیدی شدید مدیران استقلال را به همراه داشت.

طلب 70 میلیارد تومانی استراماچونی و کمک 500 میلیونی هواداران استقلال برای پرداخت بدهی و مقصرانی ک راست راست می گردند

این اقدام باشگاه استقلال با انتقادات شدیدی نیز مواجه شده بود اما یکی از اعضای هیئت‌مدیره استقلال گفته بود هواداران زیادی از اقصی نقاط کشور از باشگاه درخواست کرده بودند که شماره حساب اعلام کند تا آن‌ها بتوانند به تیم محبوبشان کمک کنند و به‌همین علت باشگاه شماره حساب اعلام کرد. همچنین یکی دیگر از اعضای هیئت‌مدیره استقلال نیز مدعی شده بود شماره‌حساب داده‌اند تا بهانه‌ای برای هواداران وجود نداشته باشد.

مومنی: به اصرار هواداران استقلال شماره حساب اعلام کردیم
محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال می‌گوید که پس از اصرار هواداران این تیم برای کمک به پرداخت بدهی‌های آبی‌پوشان، این باشگاه در تارنما و کانال رسمی باشگاه استقلال شماره حساب اعلام کرده است.هواداران سرمایه و صاحبان اصلی استقلال هستند و همین که این عزیزان استقلال را دوست دارند، بزرگ‌ترین کمک و حمایت از تیم است و مدیریت باشگاه هیچ چشم‌داشتی ندارد. همانطور که گفتم اگر شماره حساب اعلام شد فقط و فقط به واسطه اصرار هواداران بود و امیدوارم بتوانیم دل آنها را شاد کنیم.

انتقادات به طلب 70 میلیارد تومانی استراماچونی و کمک 500 میلیونی هواداران استقلال و مقصرانی که راست راست می گردند

باشگاه استقلال در واکنش به کمک‌های مالی جمع آوری شده از سوی هواداران این چنین نوشت:

با سلام خدمت هواداران گرامی استقلال

«همان گونه که روز گذشته نیز اعلام کردیم، باشگاه استقلال در پاسخ به تماس‌ها و درخواست‌های بی شمار برخی از هواداران، جهت مشارکت و همیاری به منظور کمک به حل مشکل پرونده استراماچونی، شماره حسابی را اعلام کرد. با گذشت حدود ۲۴ ساعت، باشگاه استقلال از همراهی هواداران خود غافلگیر شده و از این بابت به خود می‌بالد و افتخار می‌کند. باز هم اعلام می‌کنیم باشگاه استقلال بدون چشمداشت به کمک مالی هواداران عزیز، همه توان خود برای حل مشکل مذکور را به کار گرفته و اعتقاد قلبی دارد همین که هواداران استقلال از راه‌های دور و نزدیک در سرتاسر ایران برای حمایت تیم محبوبشان به ورزشگاه‌ها می‌آیند، جای بسی افتخار دارد.
هواداران، یار دوازدهم همیشگی و مالکان واقعی باشگاه استقلال هستند و به پشتوانه آن‌ها، هیچ غیرممکنی وجود ندارد.»

باشگاه استقلال می‌بایست تا یازدهم فروردین بدهی استراماچونی را پرداخت کند. در غیر اینصورت مجوز حرفه‌ای این باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تایید نمی‌شود.

 

مخبر و قول مساعدت به استقلال برای حل مشکل بدهی استقلال به استراماچونی

محمد مخبر در خصوص کمک مالی به باشگاه استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی، گفت که به طور کلی تصمیم دولت کمک به باشگاه‌های ورزشی به صورت عام است نه به صورت خاص، امیدواریم بتوانیم مشکلات باشگاه‌ها را حل کنیم. دولت فی نفسه نمی‌تواند کمک کند. باید تسهیل کنیم تا به شکل دیگری کمک شان شود. قطعا درست می‌شود. به طور کلی کمک می‌کنیم که ان‌شاءالله مشکل برطرف شود.

تعداد بازدید : 2

انتقادات بنیادین به عدم پیگیری حقوقی:

برخی از منتقدین بیان می دارند که چرا تمام تمرکز بر پرداخت این بدهی قرار داشته و نسبت به تاریخچه این مشکل و علل ایجاد ان بی تفاوای وجود دارد. برخی از ادعاهای تائید نشده ردپای وزیر سابق در این جریان را مورد تاکید قرار می دهند. برخی از ادعاها اشاره به سو مدیریت و حاشیه های مدیران عامل پیشین دارند و گروهی دیگر از منتقدین، به پیامد تصمیمات نادرست پرداخته اند.

انتقادات به طلب 70 میلیارد تومانی استراماچونی و کمک 500 میلیونی هواداران استقلال و مقصرانی که راست راست می گردند

عامل این کار ، هرچه که باشد، این سوال مطرح می شود که چرا شاهد کم توجهی به پیگیری حقوقی و کیفری از یکطرف و بی تفاوتی سازمان بازرسی کل کشور از طرف دیگر می باشیم؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال،برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: طلب 70 میلیارد تومانی استراماچونی ، کمک 500 میلیونی هواداران استقلال ، باشگاه استقلال ، آندره‌آ استراماچونی ، طلب آندره‌آ استراماچونی از باشگاه استقلال ، مشکلات مالی باشگاه استقلال ، کمک‌مالی هواداران استقلال ، جمع آوری کمک های نقدی برای پرداخت بدهی باشگاه استقلال ، بدهی باشگاه استقلال ، سرمربی استقلال ، محاکمه مسببان سقوط استقلال ، کمک اندک هواداران استقلال به تیم ، اعلام شماره حساب استقلال ، استقلال دست به دامن هواداران شد ، افزایش چشمگیر مطالبات استراماچونی ، استقلال به هوادارانش شماره حساب داد ، کمک مالی هواداران استقلال برای طلب استراماچونی ، باشگاه استقلال از کمک مالی غافلگیر شد ، میزان کمک‌های نقدی هواداران استقلال به باشگاه اعلام شد ، بدهی استقلال ، نقش سلطانی فر در بدهی استقلال ، گندکاری های پشت پرده سلطانی فر ، سلطانی فر و بدهی استقلال ، آجرلو و بدهی تراشی برای استقلال ، مدیران عامل و بدهی تراشی برای استقلال ، سو مدیریت و بدهی تراشی برای استقلال ، قراردادهای خارجی نادرست و بدهی تراشی برای استقلال ، علل بدهی سنگین استقلال ، ناامیدی استقلال از هواداران ، مومنی عضو هیات مدیره استقلال ، بیانیه استقلال برای هواداران ، هواداران یار دوازدهم باشگاه استقلال ، عدم تائید مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ، آرزوی حضور سرخ آبی ها در بورس ، خنده به ریش هواداران استقلال ، قول مخبر برای حل مشکلات استقلال ، قول مخبر به حل مشکلات تیم استقلال
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین