پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۶۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز روز (جمعه) با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

شعار سال: مراسم افتتاحیه نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی نوروز با حضور ورزشکاران مطرح داخلی و خارجی در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

مراسم افتتاحیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز روز (جمعه) با حضور «محمد مخبر» معاون اول رئیس جمهوری و «انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز در ایران و با حضور کشور‌هایی که نوروز را جشن می‌گیرند برگزار خواهد شد. در این مسابقات بیش از ۵۰۰ ورزشکار از ۲۰ کشور به همراه ایران در ۹ رشته ورزشی طی ۳ روز با هم به رقابت خواهند کرد.

کشور‌های ایران، ارمنستان، افغانستان، بلاروس، قرقیزستان، عراق، کویت، پاکستان، ازبکستان، اندونزی، مالزی، تونس، روسیه، ارمنستان، امارات، قزاقستان، گرجستان، فلسطین، تایلند و نپال در رشته‌های دوومیدانی، سوارکاری، چوگان به صورت نمایشی، کاراته، کبدی، فوتسال، وزنه‌برداری، شمشیربازی و جودو رقابت خواهند کرد.

در این مراسم سیدمحمد پولادگر و سینا کلهر معاونین وزیر ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان، رییسان فدراسیون‌های ورزشی، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال حضور دارند.


مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش در این مراسم، اظهار کرد: حضور شما میهمانان گرامی و ورزشکاران را به ایران تبریک می‌گویم. امروز نخستین دوره مسابقات نوروز در ۹ رشته ورزشی به میزبانی ایرانی آغاز خواهد شد.

وی افزود: حضور ۳۴۸ ورزشکار خارجی و ۲۲۵ ورزشکار ایرانی در رده‌های مختلف سنی در آستانه آیین باستانی نوروز و بهار طبیعت برای ما افتخار است و امیدواریم میزبانی شایسته‌ای باشیم. نخستین دوره بازی‌های نوروزی با محوریت تعامل و همکاری با کشور‌های دارای نوروز و بالندگی ورزش بانوان برگزار خواهد شد. این رویداد با محوریت دولت مردمی که همواره در کنار وزارت ورزش بوده است برگزار می‌شود. می‌دانیم بیش از رقابت، صلح و دوستی بین ما خواهد بود.

معاون وزیر ورزش و جوانان از دختران قهرمان میهن عزیزمان به عنوان فرزندان دلاور وطن نام برد و اظهار داشت: شما عزیزان همواره در تاریخ پر افتخار کشورمان، مایه‌ی فخر و مباهات ایران زمین هستید و با اراده پولادین وعزم راسخ، در راه توسعه و پیشرفت و جایگاه شایسته زن ایرانی، بی‌دریغ تلاش کرده‌اید و نام پرآوازه سرزمین پهناور ایران و پرچم مقدس کشورمان را در عرصه‌های مختلف بین‌المللی به اهتزاز در آورده‌اید.

در ادامه مراسم افتتاحیه جام نوروز که هم اکنون در تالار بسکتبال در حال برگزاری است ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خدمت، جهادگر باخلاص اسماعیل احمدی از خانواده وی توسط مریم کاظمی‌پور معاون توسعه ورزش بانوان تجلیل شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۱۴۴۶۷۰۸، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین