پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۰۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
یکی از خصوصیات مدیران نهاد‌های دولتی و عمومی در کشور تاکید بر بحث عملکرد‌های نمایشی و ویترین چینی مدیریتی است. آسیبی که به کرات و بشکلی مستمر با آن مواجه بوده و از مهمترین عوامل توسعه نیافتگی محسوب می‌گردد. در خصوص خبر حاضر سوال این است که چه کسی قرار است نگهداری از این صدهزار هزار نهال کاشته شده را عهده‌دار گردد؟ نهال‌هایی که به احتمال بالا خشک شده و از بین خواهند رفت. پاسخ این سوال را در نظام بودجه ریزی کشور باید جستجو نمود. باید پرسید اثرگذاری این کار بر توسعه بخش کشاورزی چیست و چه اثراتی بر توسعه ملی دارد؟ سوالی که اگر از مدیران دولتی پرسیده شود خود را در هفت سوراخ مخفی خواهند نمود. سوالی که مطالبه گری در خصوص آن بر عهده دو سازمان کم توان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات است. دو نهادی که توانمندی پایینی در این خصوص داشته و اهمال‌های مسلم دارند. زنده باد فساد.

شعار سال: رکورد کاشت همزمان ۱۰۰ هزار درخت در ۱۹ دقیقه و ۴۳ ثانیه در دنیا توسط ایران شکسته شد.

ظهر امروز (یکشنبه ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۱) مراسم کاشت همزمان صدهزار درخت به همت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با حضور ناظران گینس برگزار شد.

بر اساس این گزارش در ۴۱۸ نقطه کشور عملیات کاشت همزمان ۱۰۰ هزار درخت با همکاری مشترک سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و سازمان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

عملیات کاشت همزمان ۱۰۰ هزار درخت در کشورمان در ۱۹ دقیقه و ۴۳ ثانیه با حضور ناظران گینس انجام شد که سبب شکسته شدن این رکورد در دنیا شده است.

گفتنی است؛ ثبت این رکورد جهانی ضمن ارتقای فرهنگ حفظ محیط زیست، در افزایش انگیزه اجتماعی مردم برای داشتن زیست‌بومی سرسبز و شاداب تأثیری بسزایی خواهد داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر:۱۴۴۷۷۲۵، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین