پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۱۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
خزعلی از کسب ۸۷۸ مدال توسط بانوان در دولت سیزدهم روایت و حکایت می‌کند. آماری که در خصوص مصداق پذیری کاربردی و تخصصی آن باید تشکیک کرد. باید از ایشان پرسید که این آمار را از کجا آورده اند؟ ارتباط این آمار با عملکرد دولت چیست؟ در دولت‌های گذشته وضع به چه صورتی بوده است؟ وقتی می‌گوییم که مدرک سواد نمی‌آورد و انتصاب دولتی دلیلی بر مدیریت نیست و شایسته سالاری، لازمه کار است، به همین موارد اشاره داریم. منتظر دریافت توضیحات هستیم.

شعار سال: معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زنان ایرانی توانستند در سالی که گذشت و در دولت سیزدهم ۸۷۸ مدال بین‌المللی کسب کنند.

 انسیه خزعلی روز دوشنبه در حاشیه مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز ویژه بانوان ، اظهار داشت: نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز ویژه بانوان با شعار «ورزش، معنویت، عدالت» برای اولین بار در ایران برگزار شد که اثرات مثبتی را به همراه داشت. این بازی‌ها آغازی خواهد بود تا رقابت‌های دیگری را با حضور کشور‌های منطقه، کشور‌های اسلامی و حتی کشور‌های جهان میزبانی کنیم.

وی افزود: از زمان کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار تا بازی‌های بین‌المللی نوروز ویژه بانوان، فرصت کمی در اختیار داشتیم، اما این بازی‌ها به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور خاطرنشان کرد: به طور حتم در ماه‌های آینده تلاش خواهیم کرد تا از کشور‌های بیشتری دعوت کنیم تا در رقابت‌های مختلفی از جمله ورزشی، علمی، قرآنی و فرهنگی که در ایران برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

خزعلی تصریح کرد: در سالی که گذشت زنان ایرانی توانستند در دولت سیزدهم ۸۷۸ مدال بین‌المللی کسب کنند. این مدال‌ها نیمی از عناوینی بود که بانوان ایران توانسته بودند در تمام سال‌های گذشته به دست آورند، در واقع نیمی از مدال‌ها برابری می‌کند با مدال‌های آقایان و این‌ها در شرایطی است که در برخی از فدراسیون‌ها زنان مشارکت نداشته باشند یا محدودیت‌هایی داشته باشند، اما توانایی‌هایشان را نشان داده‌اند و دولت حمایت می‌کند.

وی گفت: دولت مصمم است از ورزش بانوان حمایت کند و در این مدت نگاه و حمایت ویژه‌ای داشته که جای تقدیر دارد.

مراسم اختتامیه نخستین دوره بازی‌های بین‌المللی نوروز از ساعت ۱۹ دوشنبه شب با حضور انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد و خانم علم‌الهدی همسر رییس جمهوری ایران در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم میهمانان مختلفی از جمله دکتر زهره جعفری سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران، غفور کارگری رییس پاراالمپیک، مهدی میرجلیلی رییس سازمان بسیح ورزشکاران و سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و آرش فرهادیان مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌های ورزش حضور دارند.

تیم‌های شرکت کننده و بانوان حاضر در این رویداد از دیگر نفرات حاضر در مراسم اختتامیه نخستین دوره مسابقات بین‌المللی نوروز به شمار می‌روند.

در این دوره از بازی‌ها نمایندگان کشور‌های افغانستان، ازبکستان، پاکستان، روسیه، مصر، نپال، اندونزی، عراق، تایلند، ارمنستان، گرجستان، فلسطین، بلاروس، کویت، قرقیزستان، تونس، سوریه، ترکیه و ایران حضور داشتند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر:۸۵۰۵۶۴۵۵، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین