پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۱۱۶
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۲
روزنامه آفتاب یزد با انتقاد از کاهش سرعت اینترنت پرسیده چگونه ممکن است رییس دولت بر افزایش سرعت اینترنت تاکید کند، اما روز بعد سرعت اینترنت کاهش قابل ملاحظه‌ای یابد؟ یا وزیر، وزیر دولت نیست یا ضعیف است.

شعارسال: این شائبه وجود دارد که وزیر ارتباطات دولت سیزدهم قرابتی با رئیس دولت سیزدهم ندارد و مسیر خود را طی می‌کند. وگرنه چگونه است که هربار رئیس جمهور عطف به دغدغه‌های مردمی سخنی در باب افزایش سرعت اینترنت مطرح می‌کند دقیقا یک روز بعد سرعت اینترنت در کشور به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

وزیر ارتباطات یا وزیر تحمیلی است یا ضعیف که در هر دو حالت باید گفت وااسفا!

 این موضوع از دوحال خارج نیست:حالت نخست آن است که وزیر ارتباطات وزیری تحمیلی است و از همین رو بنا نیست منویات و دستورات ابراهیم رئیسی را عملی کند. او توسط عده‌ای خارج از دولت به کار گمارده شده است و از همان افراد هم دستور می‌گیرد و عملی می‌کند. حالت دوم هم برمی گردد به ضعف مفرط وزیر ارتباطات. خب چه حالت نخست باشد و چه حالت دوم و چه هر دو مشکل اصلی بازمی گردد به نفر نخست دولت. اگر وزیر تحمیلی است و از فرد و افراد دیگری دستور می‌گیرد نه رئیس جمهور که وا مصیبتا. اگر وزیر ناتوان است و رئیس جمهور عالم به این موضوع است که وا حیرتا. اگر هم هر دو حالت وجود دارد که وا اسفا!

پایگاه خبری تحلیلی شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آفتاب، تاریخ انتشار: 22اسفند1401، کدخبر:829844، aftabnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین