پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
هدایت الله خادمی، تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه مجلس از اهمیت مشکلات اصلی کشور درکی ندارد، اظهار کرد: نمایندگان شایسته‌ای در قوه مقننه کشور نیستند، آن‌ها موضوعاتی کشور را پیگیری می‌کنند که اصلا در حوزه وظایف شان نیست یا خلا یا نقص قانونی در آن حوزه‌ها نداریم. وی با بیان اینکه مجلس یازدهم ۳ سال وقت هدر داد و به نظام ضربه زد، افزود: قرار بود این مجلس با کاهش تورم و ریل گذاری صحیح برای ایجاد رونق اقتصادی به نفع نظام کار کند، اما نمایندگان امروز دنبال کار‌های کوچولو می‌روند که فقط سرگرم باشند یا برای جامعه سرگرمی ایجاد کنند. خادمی افزود: انتظار داشتیم مجلس با نظارتی دقیق تیم اقتصادی دولت را در حل مسائل کشور کمک کند و اگر نقصی در کارکرد و عملکرد این تیم می‌بیند در مقام اصلاح برآید، اما چون اشرافی بر وظایف خود ندارد، دنبال کار‌های حاشیه‌ای می‌رود. انجام کار‌های بزرگ، آدم‌های بزرگ می‌طلبد.

شعار سال: هدایت الله خادمی، نماینده ادوار مجلس درباره بی توجهی به دغدغه‌های مردم گفت: درباره حجاب قانون داریم و چندین سازمان در حوزه موضوعات فرهنگی وظیفه پیگیری دارند بنابراین کار امروز مجلس این نیست که بخواهد به این مسئله ورود کند بلکه انتظار جامعه آن است که مجلس پیگیر حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.

 مجلس شورای اسلامی بعد از بررسی لایحه بودجه سال آینده گویا مهمترین دغدغه خود را اصلاح قانون حجاب و تصویب طرح صیانت می‌داند. انگار نه انگار که در این کشور کمر مردم در حال خورد شدن زیر فشار تورم ۵۰ درصدی است.

هدایت الله خادمی درباره بی توجهی مجلس به دغدغه‌های اصلی مردم گفت: درباره حجاب قانون داریم و چندین سازمان در حوزه موضوعات فرهنگی وظیفه پیگیری دارند بنابراین کار امروز مجلس این نیست که بخواهد به این مسئله ورود کند بلکه انتظار جامعه آن است که مجلس پیگیر حل مشکلات اقتصادی کشور باشد.

وی افزود: تورم مالیات پنهان و باج گیری است که دولت‌های بی کفایت از مردم می‌گیرند و نتیجه اش نیز از بین رفتن طبقه متوسط و تقسیم جامعه به طبقه فرودستان و طبقه فرادستان خواهد بود. امروز ما با مشکلات بزرگ اقتصادی همچون تورم سرسام آور و رکود سنگین، بیکاری، گرانی مسکن، آلودگی هوا، کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، فرونشست زمین و ... مواجه هستیم، اما مجلس به امور دیگر می‌پردازد.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه مجلس از اهمیت مشکلات اصلی کشور درکی ندارد، اظهار کرد: نمایندگان شایسته‌ای در قوه مقننه کشور نیستند، آن‌ها موضوعاتی کشور را پیگیری می‌کنند که اصلا در حوزه وظایف شان نیست یا خلا یا نقص قانونی در آن حوزه‌ها نداریم.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم ۳ سال وقت هدر داد و به نظام ضربه زد، افزود: قرار بود این مجلس با کاهش تورم و ریل گذاری صحیح برای ایجاد رونق اقتصادی به نفع نظام کار کند، اما نمایندگان امروز دنبال کار‌های کوچولو می‌روند که فقط سرگرم باشند یا برای جامعه سرگرمی ایجاد کنند.

خادمی گفت: انتظار داشتیم مجلس با نظارتی دقیق تیم اقتصادی دولت را در حل مسائل کشور کمک کند و اگر نقصی در کارکرد و عملکرد این تیم می‌بیند در مقام اصلاح برآید، اما چون اشرافی بر وظایف خود ندارد، دنبال کار‌های حاشیه‌ای می‌رود. انجام کار‌های بزرگ، آدم‌های بزرگ می‌طلبد.

وی افزود: بی عملی مجلس درباره موضوعات مهم کشور موجب تعجب مردم شده است و می‌پرسند چرا نمایندگان کاری نمی‌کنند. واقعیت آن است که در این مجلس افراد ضعیف جای بزرگان و شایستگان نشستند و صندلی نمایندگی نیز به افراد اعتبار و درک مسائل را نمی‌دهد بلکه این افراد هستند که باید با انجام وظایف خود و کار‌های بزرگ به صندلی نمایندگی اعتبار دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیدبان ایران، تاریخ انتشار:24 اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: 151461، www.didbaniran.ir

اخبار مرتبط
برچسب ها: هدایت الله خادمی نماینده مجلس ، بی توجهی به دغدغه‌های مردم ، انتظار جامعه از مجلس چیست؟ ، وظیفه مجلس ورود به بحث حجاب نیست ، وقت کشی نمایندگان مجلس با موضوعات بیهوده ، شان مجلس کجاست؟ ، بی عملی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ، انتقاد هدایت الله خادمی از عملکرد مجلس ، عملکرد مجلس شورای اسلامی ، عملکرد مجلس با تورم 50درصدی جامعه ، مجلس چه کار مفیدی برای معیشت مردم انجام می دهد؟ ، مجلس برای مردم چه کار می کند؟ ، مجلس شورای اسلامی به چه درد می خورد؟ ، سرگرمی نمایندگان مجلس با مسائل پیش پا افتاده ، توقع مردم از مجلس رسیدگی به وضعیت اقتصادی است ، معیشت مردم مهم تر است یا وضعیت حجاب ، مگر حجاب قانون ندارد که مجلس درگیر آن شده؟ ، چرا مجلس به جای مسائل اقتصادی مهم به مسئله حجاب سرگرم شده؟ ، بی توجهی مجلس به دغدغه‌های اصلی مردم ، نمایندگان مجلس چه درکی از مسائل اصلی کشور دارند؟ ، آیا نمایندگان مجلس افراد شایسته ای هستند؟ ، چرا مجلس به تیم اقتصادی دولت نظارت نمی کند؟ ، اشراف مجلس بر امور کشور ، مجلس سرگرم کارهای حاشیه ای ، چرا نمایندگان مجلس فهمی از مسائل کشور ندارند؟ ، اینها که در مجلس نشسته اند نمایندگان مردم هستند؟
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین