پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۸۷۱۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
تهران شهری است که مدیران خوب و شهروندان بد دارد. شهروندانی که بشکلی لاقید تولید زباله می کنند و باعث آبگرفتگی شریان های شهری می شوند و مدیران خوبی که اصلا غافلگیر نمی شوند. واقعا این جماعت با چه منطقی می اندیشند و با چه زاویه ای دیدی به خود، دیگران و دنیا می نگرند. شعار درمانی و حرف های گل درشت زدن و کم خاصیتی تا به کی؟ لج و لج بازی و انکار و توجیه تا کی؟ امروز صبح با بارش بهاری رحمت خداوند، شاهد آبگرفتگی معابر تهران و اتوبان چمران( روبروی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران) بودیم.

شعار سال: اواخر فروردین ماه سال 1400 بود که حسن صفات شهردار وقت منطقه ۲ تهران ، خبر از اجرای پروژه توسعه کانال جمع آوری و هدایت آب‌های سطحی بزرگراه شهید چمران داد.صفات بیان داشت که شبکه جمع آوری آبهای سطحی در ۵ فاز طراحی و پیش بینی شده که در سال های گذشته(قبل از 1400) دوفاز آن شامل کانال شرقی بزرگراه چمران حد فاصل دور برگردان شمالی تونل توحید تا میدان توحید و کانال خیابان گلبار تکمیل و به بهره برداری رسید.به منظور هدایت آبهای سطحی ضلع غربی این بزرگراه یک کانال عرضی احداث شد که با تکمیل آن ،آبهای سطحی محور غربی بزرگراه شهید چمران و انهار شمالی و جنوبی خیابان ستارخان از طریق اجرای یک شفت به کانال اصلی منتقل می شود. در تداوم اقدامات اجرایی برای رفع مشکل آبگرفتگی محدوده بزرگراه های چمران و جلال آل احمد ادعا شده بود که، یک کانال عرضی با لوله پلی اتیلن به قطر ۸۰۰ میلی متر اجرا و به بهره برداری رسید. با احداث این کانال ،آبهای سطحی جاری دربزرگراه شهید چمران درزمان بارندگی‌های فصلی هدایت وجمع آوری می‌شود وازجاری شدن آب درسطح معابر همچنین آبگرفتگی دراین مسیر پیشگیری می گردد.

اما داستان امروز پنج شنبه 25 اسفندماه 1401 ، به گونه دیگر رقم خورد و بارندگی آغاز شده از ساعت پنج صبح، کار دست شهردار و شهرداری داد. علیرضا جعفری مدیرکل خدمات شهری شهرداری تهران با در پیش گیری نوعی رویکرد فرار به جلو  بیان داشت که لایروبی انهار با دقت توسط نیرو‌های خدمات شهری انجام شده، اما مواردی از آبگرفتگی که مشاهده می‌شود، مربوط به زباله‌هایی است که شهروندان در انهار ریخته‌اند؟!

بزرگراه شهید چمران در حوالی ضلع غربی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، از جمله معابری بود که با آبگرفتی شدید همراه بوده است. باید از جناب شهردار پرسید که واقعا چند چند هستند، مگر می شود لوله چند متری گرفتگی پیدا کند؟ 

پیام های زیادی از طرف شهروندان نیز برای انعکاس مشکل، به پایگاه تحلیلی خبری شعار سال ، ارسال شده که نمونه ای از آنها در ادامه متن آورده شده است. منتظر دریافت توضیحات آقای زاکانی، شهرداری تهران و یا هر ذی نفع و ذی مدخلی در این خصوص هستیم. 

تعداد بازدید : 10

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۵
0
0
چرا ویدئو کجکی بارگذاری شده؟ ماشینش چی بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین