پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۷۲۱۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲
ویدئویی از وحشت عجیب یک کودک نوازنده دوره گرد از مامور یگان ویژه که قصد داشت به او پول بدهد در فضای مجازی خبرساز شده است.جای سوال است که این لباس مگر برای خدمت و تامین امنیت مردم نبود؟مگر پلیس و نام او نباید القا کننده آرامش و امنیت و پناه باشد؟ چه بر سر این لباس امده که کودک با دیدن فردی با این لباس وحشت می کند؟ نیروی انتظامی با این سطح اعتماد اجتماعی چه خواهد کرد و چگونه این سرمایه از دست رفته را ترمیم خواهد کرد؟

شعار سال: ویدئویی از وحشت عجیب یک کودک نوازنده دوره گرد از مامور یگان ویژه که قصد داشت به او پول بدهد در فضای مجازی خبرساز شده است.

تعداد بازدید : 186

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت رویداد ۲۴، تاریخ انتشار:۲۷ اسفند ۱۴۰۱، کدخبر: ۳۳۳۲۵۹، www.rouydad24.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
1
این همه حمله کردند به نیروی انتظامی که اینها دشمن مردم هستند،حالا همه با دیدن این کلیپ دیدن که اینطوریا هم نیست و نبوده.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۲۷
0
1
امنیت در گروه اینه که مردم دوست پلیس باشند و به پلیس اعتماد داشته باشند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
0
0
پلیس یگان ویژه نبود.لباسش برای همین پلیس های معمولی شیفته
علی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۵
0
1
این نشون میده علیرغم تبلیغ رسانه های مغرض و بی وطنی عین شماها و البته سیاه تر از شماها پلیس مهربانی داریم.

ضمن اینکه حتی یکی ممکنه به گنجشک هم فوبیا داشته باشه و این گزارش‌ مغرضانه هیچ ارزشی جز نشان دهنده عقده نویسنده نداره.
مدیر پایگاه سلام بجای برچسب زنی و لجن گویی ، لطفا یاد بگیر محترمانه بنویسی و تحلیل کنی و از نظر و نقدت، دیگران استفاده کنند. نمیدانیم که هستی و  ایا مستقلی یا جیره خوار، اما این را بدان که 8 سال زحمت کشیدن و در خط مقدم نبرد با دشمن بودن و ریالی حمایت نگرفتن از دولت چپ و راست و وفادار ماندن به سه رکن جمهوریت ، اسلامی بودن و انقلابی  گری ، مردانگی و شرف می خواهد. نکته دوم اینکه ما دست بوس و دیده بوس پلیس سالم و خوب هستیم و از ما به دیگران روایت کن که گردن پلیس فاسد و ناکارامد را با توسل به قانون و دین و غیرت اسلامی- ایرانی می شکنیم. نکته پایانی اینکه به حکم امر به معروف و نهی از منکر، توصیه می کنیم من بعد ندانسته و نشناخته قضاوت نکنی. ما از معدود رسانه های توسعه گرا، مستند نویس و مستقل این کشور هستیم. ضمنا این خبر، بنوعی خبر انتقادی - حمایتی از پلیس بود نه خبر تخریبیعزت تان برقرار منتظر دریافت انتقادات سازنده از جانب شما هستیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین