پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۸۸۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
بعد از وقوع ماجرای ترور، پایگاه تحلیلی خبری شعار سال با رویکرد پیشگیرانه درخصوص صیانت از برند بانک ملی ایران و شایعاتی که ظرف 24 ساعت تا 48 ساعت از این حادثه، مطرح خواهد شد، هشدار داد و از همکاران رسانه ای خود استمداد طلبی نمود. پیش بینی های این پایگاه خبری درست از کار درامد و شایعات موجودی 420 میلیارد تومانی حساب آیت الله سلیمانی، اولین شایعات مطرح در این خصوص بود.

شعارسال: هرمز پژوئیده مدیر اداره امور شعب بانک ملی مازندران در درباره ادعای رسانه‌های معاند مبنی بر موجودی ۴۲۰ میلیارد تومانی حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی گفت، این اعداد و شایعات موجودی نجومی حساب، کذب بوده و موجودی حساب آیت الله از نوع قرض الحسنه پس انداز با رقمی جزیی است. همچنین ادعای طلب وجه نقد از شعبه بانک بابلسر صحت ندارد و آیت‌الله سلیمانی برای جابجایی وجه به میزان ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به بانک مراجعه کرده بود و تراکنش بانک نیز به همین میزان صورت گرفته است.


موجودی 420 میلیارد تومانی حساب آیت الله سلیمانی؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین