پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۲۵۷
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
در دور جدید سفرهای استانی رئیس جمهور، با توجه به گزارشات عملکردی دریافتی و وضعیت و سطح رضایتمندی مردم از مدیران استانی، اقدام به تغییراتی چند در مدیران استانی می شود. این برنامه در دو استان خوزستان و بوشهر عملیاتی گردیده است. در ادامه متن، برخی از اسامی و تعداد مدیران تغییر یافته در استان بوشهر پس از سفر رئیس جمهور به این استان آورده شده است.

شعارسال: آیت الله سید ابراهیم رئیسی ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۱ در قالب دور دوم سفر‌های استانی، بوشهر را به عنوان سومین مقصد خود انتخاب کرد.

سفر رئیسی به بوشهر و اسامی مدیران معزول

آنچه که دور دوم سفر‌های استانی رئیس جمهور را حائز اهمیت کرده، رویکرد جدید دولت مردمی است که علاوه بر رسیدگی به مشکلات مردم و افتتاح پروژه ها، «ارزیابی عملکرد مدیران استانی» در این دوره قوت گرفته است.

رئیس جمهور بار‌ها تاکید کرده که اگر در ارزیابی دولت مشخص شود مدیری ناکارآمد است با او تعارف نخواهد داشت.

آیت الله رئیسی در این باره می‌گوید: دولت به طور دائم در حال ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌هاست و اگر در یک ارزیابی دقیق مشخص شود مدیری موفق نبوده نسبت به تغییر وی درنگ نخواهیم کرد.

در سفر رئیس جمهور به بوشهر، طبق بررسی‌های پیش از سفر، عملکرد مدیران این استان در حوزه‌های مختلف، علی الخصوص در حوزه پیگیری مصوبات دور قبلی سفر آیت الله رئیسی، مورد ارزیابی دستگاه‌های نظارتی در دولت قرار گرفته است.

رئیس شورای اطلاع رسانی در این راستا در توئیتی اعلام کرد که پنج مدیر استان مورد تشویق قرار گرفتند و پنج مدیر هم برکنار می‌شوند.

سپهر خلجی در ادامه توئیت نوشته بود: در آستانه سفر رئیس جمهور به استان بوشهر براساس ارزیابی‌های بعمل آمده، چند مدیر دیگر هم علاوه بر این افراد برکنار شده‌اند.

اطلاعات دقیقی درخصوص تعداد و هویت مدیران تغییر یافته منتشر شده که به شرح زیر است:

۱ - یاسر جمالی مدیر کل ورزش جوانان

۲ - عبدالرحمن مراد زاده مدیر کل حفاظت محیط زیست

۳ - محمد جوادیان باز در هوا مدیر کل تامین اجتماعی

۴ - ضرغام حیدریه مدیر کل جذب و سرمایه گذاری اشتغال استانداری

۵ - مصطفی رامشی مدیر کل استاندارد

۶ - تنگستانی مدیر کل پزشکی قانون

۷ - حسین خلعتی مدیر کل تعاون روستایی

۸ - امینی زاده مدیر کل امور عشایری

۹ - جعفری سرپرست هسته گزینش استانداری

۱۰ - اسماعیلی مدیر کل فرودگاه‌ها

۱۱ - نجفی مدیر کل شعبه بانک سپه

۱۲ - مختاری مدیر کل شعب بانک ملت

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رجانیوز، تاریخ انتشار: 11اردیبهشت1402، کدخبر: 366859، www.rajanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین