پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۴۸۹
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر ایرانی (فواد دبیری)که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده ، به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره نموده است.

شعار سال:فواد دبیری، مهندس ایرانی شاغل در شرکت توییتر با ادعای اینکه پیام‌رسان واتس‌اپ به میکروفن گوشی، حتی در زمان بسته بودن آن توسط کاربر، دسترسی دارد، جنجال فراوانی در شبکه‌های اجتماعی برانگیخته است. ماجرا از آن‌جا شروع شد که «فواد دبیری» در یک توییت عکسی از یک صفحه نمایش در اندروید را به اشتراک گذاشت. این تصویر تعداد دفعاتی را نشان می‌داد که پیام‌رسان واتس‌اپ به میکروفون تلفن هوشمند دسترسی پیدا کرده است. به ادعای او، که از یک گوشی همراه پیکسل ۷ پرو استفاده می‌کند، این کار حتی زمانی که او در خواب بوده نیز انجام شده است.

واتساپ جاسوس است؟ قابل اعتماد نیست

ایلان ماسک مالک توییتر نیز با ذکر جمله ای کوتاه، به بزرگترین پیام‌رسان جهان حمله کرد.«نمی‌توان به واتساپ اعتماد کرد»، 

واتساپ جاسوس است؟ قابل اعتماد نیست
ایلان ماسک مدیر و مالک توییتر با اشاره به توییت یک کاربر که درباره استفاده عجیب پیام‌رسان از میکروفن دستگاهش اطلاع‌رسانی کرده به غیرقابل‌اطمینان بودن واتساپ اشاره کرد. او در ادامه در پاسخ به کاربر دیگری به مالک واتساپ یعنی متا (کمپانی مادر فیسبوک) اشاره کرد و گفت: «بسیاری نمی‌دانند که بنیان‌گذار اصلی واتساپ به نشانه اعتراض متا را ترک کرد و کمپین «فیسبوک را پاک کنید» را راه انداخت.»

واتساپ جاسوس است؟ قابل اعتماد نیست

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار:۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر:۱۷۶۴۳۱۸، www.khabaronline.ir / سایر منابع . 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین