پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران که در جنوبی‌ترین نقطه تهران در منطقه آزادگان قرار دارد، دستگاه‌های بزرگ آبگیری انگور وجود داشت که خریداران مختلف در صف خرید آن‌ها می‌ایستادند و در حجم‌های زیادی نظیر دبه‌های ۱۵ کیلویی با تعداد زیاد، خریداری می‌کردند که جای تأمل داشت.

شعارسال: دادستانی استان تهران تولید و فروش آب انگور در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران را مصداق تغییر کاربری دانسته و اعلام کرده است که واحد‌های صنفی باید دستگاه‌های آبگیری را جمع آوری کنند در غیر این صورت مطابق مقررات برخورد خواهد شد.


فروش آب انگور در میدان مرکزی میوه‌ و‌ تره‌بار تهران ممنوع شد‌

در این راستا اتحادیه صنف حق‌العمل‌کاران میوه و تره بار تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: «بنا به دستور دادستانی استان تهران، همه واحد‌های صنعتی مستقر در میدان بزرگ میوه وتر بار تهران که اشتغال به تولید و فروش آب انگور و تغییر کاربری دارند باید هر چه زودتر نسبت به جمع آوری دستگاه‌های آبگیری و بازگشت به شغل اصلی (حق العمل‌کاری میوه و تره بار) اقدام کنند در غیر این صورت مطابق مقررات اقدام خواهد شد».

مشاهدات حاکی است که در میدان بزرگ میوه و تره بار تهران که در جنوبی‌ترین نقطه تهران در منطقه آزادگان قرار دارد، دستگاه‌های بزرگ آبگیری انگور وجود داشت که خریداران مختلف در صف خرید آن‌ها می‌ایستادند و در حجم‌های زیادی نظیر دبه‌های ۱۵ کیلویی با تعداد زیاد، خریداری می‌کردند که جای تأمل داشت.

همانطور که اتحادیه صنف حق العمل‌کاران میوه و تره بار تهران اعلام کرده است: کاربری حجره‌های مستقر در میدان مرکزی میوه و تره‌بار، برای فروش میوه است و فروش آب میوه، تغییر کاربری محسوب می‌شود و قرار است دادستانی تهران با متخلفان مقابله کند.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار: 27اردیبهشت1402، کدخبر: 633658، fararu.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۸
0
1
خیلی خیلی خیلی بد کردید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین