پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۳۸۸۷۶۴
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶
در اینکه چندین دوره فعالیت در مجلس و دسته پنجه نرم کردن با بودجه ، از حاجی بابایی مدیری توانمند ساخته شکی نیست. اما کمتر دیده بودیم یک نفر برای خودش به خواستگاری برود. حمیدرضا حاجی بابایی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان کرده که اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، اما خودم جلو نمی‌روم، اکثریت نماینده‌ها و کل معلمان هم حامی بنده هستند.

شعارسال: حمیدرضا حاجی بابایی، یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، اما خودم جلو نمی‌روم، اکثریت نماینده‌ها و کل معلمان هم حامی بنده هستند.

تو خوبی، تو ماهی ، چرا وزیر نمی شوی حاجی بابایی؟

بخش‌هایی از اظهارات حاجی بابایی را در ادامه می‌خوانید:

به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، بر فرض یک جا برجی ۱۰۰ واحدی ساخته می‌شود و ۱۰۰ نفر هم ثبت نام می‌کنند، ۸۰ متر خانه با حداقل متری ۱۰ میلیون تومان، می‌شود ۸۰۰ میلیون تومان، چه کسی می‌تواند این مبلغ را پرداخت کند؟

نماینده باید ماشین امن داشته باشد، اما روند آن در کشور بد است. مردم حساسیت خاصی نسبت به نمایندگان دارند. زمانی قرار شد خودرو‌هایی را برای رفت و آمد نماینده‌ها در ساختمان مجلس بگذارند، اما بعد از بررسی‌های لازم به این نتیجه رسیدند که هزینه بالایی برای دارد.

اراده کنم سر یک هفته وزیر آموزش و پرورش می‌شوم، اما خودم جلو نمی‌روم، اکثریت نماینده‌ها و کل معلمان هم حامی بنده هستند، اما با خودم فکر می‌کنم شش دوره نمایندگی برندی در دستانم است و علاوه بر ریاست کیمسیون برنامه و بودجه، حضور در شورای هماهنگی اقتصادی دولت، همه وزار با من رفیق هستند، همه استانداران با من رفافت دارند، همه بخش خصوصی احترام خاصی برایم قائل هستند، هر جا ورود کنم کار انجام می‌پذیرد، می‌گویم این خرج را مردم همدان کردند بنابراین اگر نماینده شان نباشم خیلی ظلم کرده ام.

سایت تحلیلی خبری شعارسال با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت صاحب خبران، تاریخ انتشار: 30اردیبهشت1402، کدخبر: 60281073، sahebkhabar.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین