پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۸۱۲
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
«جو شیفر»، عکاس و روزنامه نگار انگلیسی پس از تصمیم برای ارائه خدمات گردشگری ویژه گردشگران ماجراجو برای سفر به افغانستان، با همراهی یک جوان افغانستانی به نام «نوری قاده الله» یک شرکت گردشگری تأسیس کرد و در اکتبر/مهر گذشته اولین سفر توریستی خارجی به افغانستان را انجام داد. نماینده پارلمان انگلیس با «احمقانه» خواندن این اقدام اظهار کرد: «این سفر‌ها جان شهروندان را به خطر می‌اندازد. در افغانستان با این افراد نه به عنوان گردشگر بلکه به عنوان جاسوس برخورد می‌شود و جنبش طالبان آن‌ها را اعدام خواهد کرد.»

شعار سال: اقدام یک مرد انگلیسی برای ارائه «خدمات ویژه» گردشگری جهت سفر به افغانستان و به خصوص دژ‌های طالبان جنجال برانگیز شد.

هشدار پارلمان انگلیس نسبت به «اعدام» گردشگران در افغانستان!
«جو شیفر»، عکاس و روزنامه نگار انگلیسی پس از تصمیم برای ارائه خدمات گردشگری ویژه گردشگران ماجراجو برای سفر به افغانستان، با همراهی یک جوان افغانستانی به نام «نوری قاده الله» یک شرکت گردشگری تأسیس کرد و در اکتبر/مهر گذشته اولین سفر توریستی خارجی به افغانستان را انجام داد.

این در حالی است که این اقدام در پارلمان انگلیس جنجال برانگیز شده و مورد انتقاد قرار گرفته است.

«توبیاس الوود»، نماینده پارلمان انگلیس با «احمقانه» خواندن این اقدام اظهار کرد: «این سفر‌ها جان شهروندان را به خطر می‌اندازد. در افغانستان با این افراد نه به عنوان گردشگر بلکه به عنوان جاسوس برخورد می‌شود و جنبش طالبان آن‌ها را اعدام خواهد کرد.»

وی از دولت انگلیس خواست برای بستن این شرکت گردشگری اقدام کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شفقنا، تاریخ انتشار:۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۵۷۸۴۵۲، fa.shafaqna.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین