پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۸۲۸
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳
سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۷۴ هزار واحد انواع ارز و دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی خبرداد.رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اضافه کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشت روزانه ۲۰۰ هزار دلار یا ارز‌های خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرده است.

شعار سال: رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۶۷۴ هزار واحد انواع ارز و دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی خبرداد.

سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اظهارداشت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأموران این پلیس از فعالیت غیر مجاز یک دفتر هواپیمایی در محدوده خیابان شریعتی تهران شدند.

دستگیری مدیرعامل یک دفتر هواپیمایی
وی عنوان داشت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مدیر عامل این دفتر هواپیمایی شناسایی شد و در ادامه مأموران به دست آوردند این دفتر با رصد‌های روزانه ارز اقدام به خرید ارز از بازار و احتکار ارز‌های خارجی در دفتر هواپیمایی می‌کنند.

سرهنگ بهرامی ابراز داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران به دفتر هواپیمایی مراجعه و ضمن دستگیری مدیر عامل این نمایندگی در بررسی‌های بیشتر از این مکان ۶۷۴ هزار ۴۵۱ واحد انواع ارز‌های خارجی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران اضافه کرد: با انتقال متهم به مقر پلیس، وی به جرم ارتکابی معترف و اظهار داشت روزانه ۲۰۰ هزار دلار یا ارز‌های خارجی از بازار آزاد تهیه می‌کرده است.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی ارز‌های کشف شده را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

به گفته سرهنگ بهرامی با تکمیل پرونده متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت فرارو، تاریخ انتشار:۱ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۶۳۵۰۸۶، fararu.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین