پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۸۸۸۵۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۷
اسکندری وزیر وقت وزارت جهادکشاورزی در برنامه تلویزیونی هول شده بود و شماره تماس برای پیگیری مسائل کشاورزان داد و کمتر از یک ماه از اولویت و برنامه خارج شد. حالا شده داستان صولت مرتضوی که میگه مدیران کل استانی باید درها رو بر روی مردم باز بگذارند. کم تجربگی و نابلدی چه هزینه ها که به کشور تحمیل نمی کند. اسم این رفتارها را هم حتما می گذاریم مدیریت انقلابی؟ خجالت.

شعار سال: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرجع رجوع مردم بودن برای حل و گره‌گشایی از مشکلات مردم را برای مدیران نعمت الهی دانست و گفت: درب اتاق مدیران استانی باید بدون تشریفات به روی مردم باز باشد.

«سیدصولت مرتضوی» در نشست هم‌اندیشی مدیران‌کل استانی وزارت کار اظهار کرد: راهبرد اصلی دولت مردمی سیزدهم حل مشکلات اقتصادی و رونق‌گرفتن سفره مردم است.

وزیر کار: درب اتاق مدیران استانی بدون تشریفات به روی مردم باز باشد + اسکندری گه هول شد و شماره تلفن دارد
وی با تأکید بر افزایش سرمایه اجتماعی نظام، افزود: اقناع‌سازی افکار عمومی در دستور کار مدیران‌کل استانی باشد.

مرتضوی گفت: اشتغال و مسکن کارگران محور اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی با بیان این‌که مدیران استانی باید نخ تسبیح اشتغال در صف وزارت کار باشند، افزود: مهم‌ترین نیاز امروز کشور اشتغال است که موجب رشد تولید می‌شود.

مرتضوی اشتغال را عامل رشد بهره‌وری در کشور دانست و تصریح کرد: اقتصاد کشور باید به سمت اقتصاد دانش‌بنیان و خلاق حرکت کند.

وزیر کار با اشاره به تأکیدات ریاست‌جمهور بر تکریم کارگران گفت: کارگران یکی از سرمایه‌ها و ستون اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی فساد را ظلم در حق‌الناس عنوان نمود و اضافه کرد: به تعامل با تشکل‌های کارگری و بازنشستگان و توجه به تعاونی مسکن کارگران اهتمام جدی بورزید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۲ خرداد ۱۴۰۲، کدخبر: ۱۴۷۶۷۸۱، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین