پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۰۴۴
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: 24 پروژه در قالب وعده‌ در سفر رئیس جمهور مطرح شده است.

شعار سال: محمد اصلانی در جلسه رسیدگی به مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان در خرم‌آباد، اظهار داشت: حدود 24 پروژه در قالب وعده‌ در سفر رئیس جمهور مطرح شده است که قسمت اعظم این پروژه‌ها مربوط به بخش خصوصی است.

معاون عمرانی استاندار لرستان ادامه داد: این پروژه‌ها تحت عناوینی مانند حمایت از کارآفرینان و حل شدن مشکلات محیط زیست و جنگل‌های بلوط بیان شده‌اند.

وی افزود: احداث شهرک پتروشیمی‌ احداث هتل چهار ستاره و احداث دامپروری مدرن پنج هزار راسی از دیگر این پروژه‌ها هستند.

این مسئول احداث کارخانه لاستیک‌سازی، احداث کارخانه سنگ‌بری مدرن، توسعه صنایع دستی و احداث دامپروری مدرن دو هزار رأسی توسط وزارت کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی را از جمله پروژه‌ها وعده داده شده دانست.

اصلانی از متولیان امر اعم از سازمان صنعت، معدن و تجارت و سایر دستگاه‌های مرتبط خواست به طور جدی پیگیری‌های لازم را جهت تحقق این پروژه‌ها انجام دهند.

معاون عمرانی استاندار لرستان تاکید کرد: باید در استان طرح‌ها و پروژه‌هایی با رویکرد استفاده از منابع طبیعی استان تعریف شود.

وی با اشاره توسعه صنایع فولاد گفت: به دلیل اینکه در استان بیس توسعه صنعت فولاد وجود ندارد، به اجبار باید آهن از سایر استان‌ها تهیه شود.

این مسئول اضافه کرد: بنابراین باید طرحی تعریف شود که از منابع طبیعی استفاده شود تا زمینه اشتغال‌زایی در استان به وجود آید.

اصلانی در پایان از برگزاری جلسات در هر دو هفته یک بار خبر داد و از مدیران خواست تا موانع پروژه‌ها را جهت حل و اجرایی شدن آن‌ها در جلسه‌ها مطرح کنند.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پایگاه هواداران، تاریخ انتشار: 5 آذر 1394، کد مطلب: -:www. kahlek.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین