پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۹۵۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن دعوت هموطنان به «چالش 18 درجه» از اجباری شدن معاینه فنی موتورخانه‌های منازل مسکونی خبر داد.

شعار سال:


معصومه ابتکار،‌ رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در صفحه اینستاگرام خود مردم را به «چالش 18 درجه» دعوت کرد و نوشت: «موتورخانه‌ها و سیستم‌های گرمایشی شهرهای بزرگ» در زمستان از منابع آلاینده هوا به شمار می‌روند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ممیزی، معاینه فنی و استانداردسازی موتورخانه‌های ساختمان‌های دولتی و نهادهای عمومی مانند شهرداری‌ها اجباری است و به زودی معاینه فنی موتورخانه‌های ساختمان‌ها و مراکز تجاری و مسکونی نیز اجباری خواهد شد.
ابتکار در ادامه نوشت: در شهری مثل تهران حدود دو میلیون واحد وجود دارد که دارای سیستم‌های گرمایشی هستند و با تهویه آن‌ها حجم عظیمی از آلاینده در فضای شهر تخلیه می‌شود.در این شرایط، کنترل درجه دما به نحوی که تفاوت زمستان و تابستان در داخل خانه‌ها احساس شود و هر از گاه ناچار نشویم پنجره‌ها را باز کنیم، یک مسئولیت اجتماعی مهم و یک اقدام ارزشمند برای سلامت خودمان است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نوشت: به همین دلیل دوباره هموطنانم را به «چالش هجده درجه»دعوت می‌کنم تا با کنترل درجه حرارت محل سکونت و کار خود بتوانیم به کاهش آلاینده‌ها کمک کنیم و نقشی هم در مقابله با تغییر اقلیم داشته باشیم. بی تردید در کنار اقدامات اجرایی، فرهنگ‌سازی برای تغییر وضعیت محیط زیست و بر عهده گرفتن مسئولیت‌های فردی هر یک از آحاد جامعه، حیاتی و انکارناپذیر است.»


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار 15 آذر 1395، کد مطلب:164856 : www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۷
0
0
این خانوم هم حالش خوش نیست بخدا. مگه شناسنامه فنی موتور خانه با کد رهگیری و برنامه یکپارچه طراحی شده داری و یا نیروی بازرس به حد کافی داری که بتونی این کار رو اجرایی کنی؟
ما توی آمارگیری ساده موندیم چه برسد به این کار. ما توی تعداد خونه های خالی شهر تهران مونیدم.
لذا صحبت های سر در هوئا پا بر زمین لطفا نکنید خانوم عزیز
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین